|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa en 330D med max 10.000mil på mätaren. Om det är en 01a eller 02a spelar ingen jättestor roll för mig. (borde det göra det?)Tycker inte att utseendet skiljer så mycket. Vill ha en bil med mycket utrustning och kommer troligtvis ha den i något år och sedan sälja den. Farthållare är måste. Skinn, xenon och färddator skulle jag vilja ha men inget måste. Xenon kan jag eftermontera. Vill tänka lite på att bilen ska vara lättsåld sen så det är viktigt med mycket utrustning även om jag inte har något jättebehov av den. Dragkrok och lätt-lastbilsreggning blir det också. Tips och råd? | |
| en 02:a är det enda rätta eftersom 330d kom 02! Sen är 02:orna med facelift snyggare än 01:orna överlag | |
|
Tobbe_sund>>> Konstigt att 330d kom 02?? En kompis hade en -00:a 330d prototyp? :p Sen också kom facelift redan -01 på svensksålda och -02 import! DTM>> Viktig utrustning: Farthållare och Taklucka fungerar bra! (gärna glas) Färddator är väl rätt vanligt. luftkonditionering är ett måste! (fungerande dvs) Fina fälgar skadar inte heller. Löstagbart drag är ett plus Lycka till på vägen --- King of the road |
|
|
00 kom 330D 02 kom faceliften. Wizzard: Självklart ska det vara AC. Riktiga kliman ska det vara. |
|
|
Klima, xenon, larm, sportstolar & helskinn är sånt jag inte skulle vilja vara utan. Navi är bonus för mig men också simpelt att eftermontera. Satsa på en 02 i alla fall så du har den faceliftade. sw |
|
| Sorry trodde att det var 325d som gällde fram till 02...men så var intte fallet! Wizzard tack för rättningen | |
|
325d finns inte, facelift av E46 Sedan och Touring kom hösten 2001, modellår 2002, satsa på modellår 2002, vad jag skulle vilja ha på en 330d Sedan, M-Paket, 6vxl, xenon, navi 16-9, läder, svart eller ljusgrått, Klimaautomatik, elstolar+ minne, DSC, cdvxl, telefon, elgardin, multiratt, svart trä, glaslucka, och helst i Estorilblått, det är den ultimata 330:in, men baskrav, xenon, elvärmesitsar, multiratt, klimautomatik, färddator, DSC, CD och larm går att eftermontera så det ser jag inte som ett problem, om det saknas, resten av exemplaret måste dock vara rätt. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.