|
|
|
|---|---|
| Låt säga att jag letar BMW 330D och vill ha en bil med t.ex läder då kan jag ju kryssa i det på mobile. Men om jag vill söka på Xenon och farthållare osv hur gör jag då? | |
|
Tror inte att det går. Saknar även någon form av fritextsökning. Sökningen på www.bmw.de är ju mycket bättre då valen förändrar sig efter vilken modell man väljer. Där är det lätt att hitta exakt vad man letar efter förutsatt att säljaren angivit riktig information för bilen (vilket inte alltid är fallet...) ___ //Ulf |
|
|
Det är svårt att söka på dom flesta begsidor, jag letade efter en bil med bensinvärmare, det går inte att söka efter på bmw.de, så det gäller att kolla igenom ett antal bilar, tyvärr, autoscout24.de är bättre än mobile, kolla den, där går det söka efter manuell växel, till exempel. Mvh Stephan |
|
| Tackar. BMW.de är det bara auktoriserade BMW handlare eller? | |
andha45 |
Ja, bara auktoriserade samt BMW:s egna, som ägs av fabriken (Niederlassung)./PH |
| Om man inte kan ett ord tyska då? Var på bmw.de söker man på beg-bilar? | |
|
Till höger hittar du en meny i vilken du klickar på länken "Gebrauchtwagenbörse". Där börjar du då sökningen. |
|
|
akb Tack. Det var dock inga roliga priser där direkt :( Får nog hålla mig till icke BMW handlare. Privat hoppar jag över helt denna gång. För mycket pengar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.