|
|
|
|---|---|
|
Är inne på att skaffa mig en 7 serie. Har läst så mycket jag kan här och kollat runt lite. Kommer hem från Afrika om drygt en vecka och vill därför ha några objekt som man kan kika på. Bor i Götet . Tänkte kanske att man kunde få tips av er som kollat runt om det är värt att åka och provköra , har några eventuella objekt.... En 740 i Ängelholm. javascript:ol('Länk Antar att man bör kolla upp växlådan på denna ? En 735 i Gävle: javascript:ol('Länk Är detta ett alternativ ? Rea på en 730 nära mig;) javascript:ol('Länk En 730 i huvudstaden: javascript:ol('Länk En 730 14000mil? Dalarna javascript:ol('Länk En 730 i stockholm; javascript:ol('Länk En 730 från bilföemedlingen hässleholm, var det inte nån som titta på den ?javascript:ol('Länk En 730 i skaraborg, lite mil... javascript:ol('Länk Som ni ser finns det endel objekt...om det är någon som varit o kollat i nån av dessa så berätta gärna lite vad ni tyckte, man hinner ju inte åka och kolla på alla tyvärr.. Min gräns går nog vid 40 K men men... Tacksam för alla svar, hoppas jag inte tagit upp massa tid för er i onödan ;) Är ny här förresten, ha det gött . Mikael | |
|
Hej Mikael, du har tyvärr länkat till blockets startsida.. //Månsson |
|
| Höger-klicka på länkarna och välj sedan "copy shortcut". Klistra in i webläsaren och rätta till det uppenbara felet så funkar det. | |
|
Länk |
|
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Det är mest en 7 serie jag vill ha men 5 serien är ju fin den med... (hoppas länkarna funkar nu ) |
|
|
Jag skulle ha valt 730 v8-92 i södermanland, den såg fin ut , åk dit o lägg fram 40 laxar i näven så tror jag nog du får bilen. //Jocke |
|
| Den här Länk var jag nära att köpa av förre ägaren, dock avstod jag eftersom vi stod lite för långtifrån varann i pris. Det fanns lite småpyssel, men iövrigt var bilen fin och välskött. Man hinner iofs förstöra en hel del på ett halvår, men den bör väl vara i hyggligt skick fortfarande. Har lite mer info nånstans om du skulle vara seriöst intresserad av just den bilen. | |
|
Det är ju iofs en bra bit att åka från götet tillHudiksvall, men om du kommer ihåg vad för småfel det var så skriv gärna ner dem, kan ju vara bra om man ska ringa o tjöta med honom. Vad för pris hade han när du kikade på den ? Är det skäligt nu? Mvh Micke |
|
|
Här är en lite närmare göteborg Länk |
|
|
Tjena Det är jag som äger bilen i hudiksvall. Den är fortfarande i mycket fint skick . Trodde jag hade växt ifrån kombin men har märkt att jag inte klarar mig utan. Det kommer att bli svårt att klara sig utan körglädjen och komforten. mvh anders |
|
|
" Jonas_Eriksson" Mailade till denne killen, och det verkar intressant. Fick detta svaret på om vxl-lådan renoverats nåt. "Hej Mikael Växellådan är ny renoverar dom har en svag punkt att backen slutar att fungera. Det är en sylnder som ger sig som är bytt till en kraftigare version som sitter i nu. Dom vill ha mellan 18000-26000 kr för att laga den på verkstan. Jag har kvittot på reserv delarna sen har jag fått hjälp av en duktig mekaniker som bytte delarna och gått igenom lådan. Har byt olja helsyntet tändstift filter för 70 mil sen. Den har det mesta i utrustning dock ej TV NAVI. " Ser väldigt fin ut på bilderna iallafall.. |
|
|
satsa på en 740 om du ska ha nån. Der schönste Wagen von allem |
|
|
Mmm...gillar 740 , men man ska ju hitta rätt med ;) Här är ju en i Ängelholm...2 ägare men det saknas servicebok på slutet...kolade på bilderna och den har lite smårost men annars ser den fin ut.... Kanske värt om man får loss den för 35K ? |
|
|
Länk det är ju givetvis denna jag snackade om ovan ;) |
|
|
Kaschmirbeige/met den lacken skulle inte jag vilja ha . Men det är min personliga åsikt. |
|
|
Nja inget fel på färgen men är inte framskärmen omlackad eller är det bara ljuset som spelar ett spratt? Lite synd på boken men antagligen så är det inte så motiverat att lämna iväg en så gammal bil på auktoriserad service så det får bli hemma i garaget istället. Der schönste Wagen von allem |
|
|
Nja, jag gillar väl iofs mest de mörkblå färgerna , ev svart men men...det är komforten och inredningen som är viktigast för mig. Har en annan som verkar riktigt intressant...ska kolla upp den lite , det jag kan förstås hehe, sedan blir det nog en tur dit först ...håller den inte måttet blir det nog Skåne;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.