|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada BMW-ägare! Jag undrar om det är någon som vet en bra verkstad i dalarna som man verkligen kan lite på! Den o borlänge vid Ekströms bil är ju nedlagd, så jag undrar om det finns någon annan verkstad?? Vr ligger den/de i så fall?? Tack på förhand! | |
|
Lundhs Bil-o-trim i Avesta är väldigt bra ! Funktion före styling! |
|
powsgli |
Jag har anlitat nuvarande Wiklunds Bil & El i Ludvika i 30 år och de gör kanonbra jobb. Dessutom är de serviceminded och ställer upp direkt vid akuta behov. Rekommenderas. (Har provat andra verkstäder och i stort sett bara blivit förbannnad) |
|
Tjenare. Om du vill ha en verkstad som du kan lita på, så är Lundhs BiloTrim (aukt BMW) i Avesta bäst. Deras mekaniker är som sagt bäst i Sverige samt 3:dje bäst i världen. Lämnar alltid in mina bilar där. Dock något dyra, men det är det värt. =) Ang Wiklunds i Ludvika, så har jag hört mkt bra om dem också, men har inga erfarenheter av dem. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Lindhs Bil o Trim i Avesta. Adress eller tel nr. Någon ? |
|
|
Hej igen. 0226-57085 Kvinnan i receptionen är enligt många lite grinig av sig, men det är bara o inte bry sig. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Tack för uppl. Ska testa. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.