|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har skickat text och bilder i söndags för att komma med i Galleriet, men jag finns inte med. Brukar det ta långt tid? får man mail från dom innan? Har mailat dom angående det här , men inte fått nåt svar. Kan jag ha gjort fel när jag skickade text och bilder, är inte 100 om jag har gjort rätt. Är det nån som kan beskriva hur ni har gjort. Tacksam för svar. Mvh, Jan. | |
|
Rätta mig om jag har fel men är det inte måndag idag? Du skickade alltså in ditt bidrag igår och undrar redan var det blir av? Tänk på att arbetet utförs av en människa som har MASSOR med annat att göra och vi är rätt många användare här. Det är dessutom semstertider för tillfället vilket kan påverka en del. Sen är det ganska svårt att göra fel då man klickar på en länk som startar upp början på ett mail, där fyller du i dina uppgifer och bifogar dina bilder sen är det klart. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Hej Jan! Jag ansvarar för Läsargalleriet. Normalt så läggs insända bidrag upp efter en till sju dagar. Att det tar upp till en vecka är alltså inte onormalt. Om den insända bilen inte uppfyller kraven för läsargalleriet så åker den i papperskorgen. Kraven är: OBS! Obligatoriska uppgifter och förutsättning för att vi skall lägga ut din bil: - Modell. - Årsmodell. - Namn. - Hemort. - 1-3 bilder i jpeg-format. Ej zippade eller motsvarande. - Info om bilen som ren text i mailet. Använd inte Word eller motsvarande. Just för närvarande så har jag problem med min internetuppkoppling, som bara fungerar sporadiskt. Följaktligen kommer inga uppdateringar av Läsargalleriet att ske förrän min uppkoppling åter är i full drift. Jag hoppas att Ni har överseende med detta. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Kan tillägga att det absolut vanligaste felet till att bilar inte läggs upp är att man missat att skriva en text om bilen. Det räcker alltså inte att man fyller i modell och årsmodell, man får även tänka till lite och knåpa ihop en liten textsnutt om exempelvis bilens utförande, historik och utrustning - eller något helt annat. Vanligtvis så brukar jag skicka svarsmail till de som inte läggs upp av olika anledningar, men det är inte alltid detta hinns med. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Kalle Hansen: Betyder det att jag får göra om det eller? När jag infogar bilder så är dom stora, rättar ni till dom?, eller ska man göra det själv? Tackar så mkt för det blixtsnabba svaret Kalle:) Mvh, Jan. |
|
|
Jan, Om du uppfyllt kriterierna jag infogade ovan behöver du inte skicka in ditt bidrag igen. Om du har missat något så räcker det med att du skickar in de kompletterande uppgifterna, så lägger jag upp bilen så fort som möjligt. Bildernas storlek korrigeras automatiskt, men jag uppskattar så klart om bilderna är i storlek 800x600 när Ni skickar in dem, så går hanteringen snabbare. :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.