|
|
|
|---|---|
|
Jag har lagt upp några bilder på min nya bil. Innan jag fick tag på den så var det några turer som jag skall skriva om lite senare, bla så höll jag på att gå på en riktig nit i Hamburg. Skall lägga upp några fler bilder senare så man kan se mer av helheten. Länk | |
söören |
värsting |
| Lite smårepor i lacken samt några små stenskott, men i övrigt mycket bra skick. Har inte funnit några fel på bilen ännu mer än lite pixelfel (standard), i övrigt så fungerar all elektronik i bilen. Pris: 7200€ :-) | |
söören |
cool |
|
-faktor, var det i huvudinstrumentet pixlar saknades? Lagade du det med mekartipset här på Autopower el köpte du nytt? Jag har nämligen också pixelbortfall i mitt huvudinstrument! Mvh / |
|
|
Gratulerar till vad som ser ut att vara ett lyckat köp! Ser oerhört fräsch ut... Med det priset ångrar man att man inte åkte till Tyskland och köpte bil... Mvh / |
|
|
Snygg! Lyxigt med bord där bak! mvh don_salvatore87 |
|
|
@krut-ove Jag har inte hunnit med att fixa pixelproblemet, men när det är dags så skall jag testa mekartipset. I längden så är det billigare med mekartipset än att köpa nytt instrument eftersom det i alla fall kommer att bli pixelfel förr eller senare........ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.