|
|
|
|---|---|
|
Länk Detta är min fina pärla som jag är snuskigt stolt över =) Min pärla! Länk | |
bustorp |
Snygg för att vara en -89. Synd bara på bättringen vid tanklocksluckan. Hade varit osynligare om du gett f_n i att maskera så nära utan dimmat ut det istället. Annars var den fräsch. Ovanligt för en -89. Manuell låda är väl inte så vanligt på dom 530 som finns från -89 om dom är svensksålda i a f. Var rädd om den! En kompis till mig sålde sin 530 aut.-89 fullsprutad i absolut 100% toppskick på drygt 20´mil för över 35´kr förra året. Men då pratar vi PÄRLA+++. Hade jag haft pengar då så.........utan att andas. "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
Tack så mkt!! jo jag vet men det var första gången jag gav mig in på nått sånt så ja ble nöjd med de iaf... har dock funderat på o göra om det nu när jag blivit nått utav en mästare på lackering med sprayburk =) Det var första gången jag slipa rost, spacklade och lackade... om jag förstått det rätt så är det riktigt ovanligt att de har manuell.. slog till med en gång när jag hittade annonsen på blocket just därför att den var manuell... Ja jag har satt ut denna på powerbörsen nu pga av bristande ekonomi.. =( kommer sakna henne som fan... Min pärla! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.