|
|
|
|---|---|
|
Kanske varit uppe förr men nytt för mig iallafall! Länk | |
|
Snyggt....Inte. Kanske passar på Bangles designfloppsbilar ;) Mvh Janne. |
|
|
Det var verkligen inte snyggt. Hoppas att slippa se de på bilar i framtiden. //Schnitzer |
|
| Skulle se bättre ut om man inte kunde se rakt igenom, tror jag. Men bilderna föreställer väl en prototyp, kommer väl något lite mer ögonvänligt senare. | |
|
hur blir det då om man ska göra t.ex. en börnout med däcken? skrynkas dom ihop då eller? ;) ___ Mvh Patrik N. |
|
| Nja, inte vidare vackert direkt. Får allt förfina de där om jag ska köpa några i alla fall.... | |
| Tror jag håller med om det som de skriver i tråden.. vad händer när det blir snö och slask :D | |
| Haha, skulle bli som en soppkvast på vägen, dra med sig massa skit. Gräsligt fult tycker jag i alla fall. | |
|
Dem skulle kunna se bättre ut om dem lagg gummi på sidorna som en vanligt däck tror jag... |
|
| Jag misstänker att de inte har täckt sidorna med något, t. ex. gummi, för att just visa upp hur de är uppbyggda, och för att väcka uppmärksamhet. | |
|
Visst är det nog så att sidorna ska täckas med gummi(ev)...MEN,visst f-n ser det lite "tattigt" ut på bilden, med 12'' eller kanske 13'' fälgar som av "nöden är tvungen" med denna konstruktion :) Mvh Janne. |
|
|
Det är ju populärt med retro detaljer på bilar, vi kanske snart få se nya bilar med 13" fälgar... =) //Stenback |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.