|
|
|
|---|---|
|
BMW Club Schweden Nord sektionen Inbjuder till Åmsele flygbas Den 6 augusti Program 08:00 Öppnar insläpp och besiktning 10:00 Förare möte för super stage banan och lilla slingan 10:15 Körning 16:45 Åter samling 17:00 Avslutning Kostnad 300:- 50:- rabatt lämnas vid uppvisande av Medlemskap i följande klubbar Bmwcs Alfa klubben Porsche klubben Subaru Imprezaklubben TNT Attitude Dagens Lunch kommer att finnas att köpa Hjälm och riktiga skor som inte lossnar från foten är krav för att köra. Det är en förarträning och ingen tävling och all körning sker på egen risk. Vi kommer köra Bilsport super stage banan och en mindre slinga på ca en minut men det svänger. Camping med stugor finns ca 3km från banan tele 0933-60210 Åmsele Camping Hotell ca 45 km Vindelälven Hotell 0933-39700 Kartor för vägbeskriving finns på www.fotki.com/trackerswe Frågor och funderingar till Fredrik Markusson trackerswe@fotki.com 070-3394766 _________________ BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk | |
|
Jag kommer! Förhoppningsvis i en BMW... :D Adios! www.attitudemotorclub.com |
|
|
Hade varit kul, synd att det är så långt bort. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
jag tror att jag kan komma,är inte säker än iaf.. E30 for ever....and allways=) Bilen: Länk |
|
|
Hej grabbar !! Jag åker upp å gammar av M5an |
|
|
En vecka kvar nu och vill bara medela att alla sorters bilar är välkomna och ni som är med i klubbar med rabatt glöm inte medlemskortet. Mvh Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
|
som det ser ut nu så kommer jag nog dit, men jag vet inte om jag ska köra nåt... även om det skulle va kul att testa hur den ligger på vägen efter sänkningen =) blir det nån samkörning från stan till åmsele flygbas eller? hittar inte dit så.. E30 for ever....and allways=) Bilen: Länk |
|
|
Jag vet inte om samkörning men du tar bara väg 363 norr ut sedan när du kommer till åmsele fortsätter du förbi byn och kör ca 3km sedan är det skytat vid infarten. Ring vid ??? 070-3394766 //Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
|
Jag kommer att åka från Umeå mot Åmsele ca kl. 6 på lördagsmorgonen. Om någon billös "stackare" vill åka med så har jag gott om plats i min bil. M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 05396 |
|
|
Varför har man en sån träff samma dag som Bilsport har Action meet på Mantorp? Är det för er i norra delen eller? MVH |
|
|
Det är inte så lätt att planera något som inte krockar med något!. //Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
|
Jag och Stefan rullar nog in nån gång kring 11 tiden... känns lite drygt att kliva upp så tidigt om man inte ska köra nåt så. Medlem nr. 06086 Bilen: Länk |
|
|
Tackar alla som kom totalt 24 bilar körde. Mina bilder ligger på Länk sedan finns en träd på rejsa.nu Mvh Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
|
försöker mikko värva folk till bmw? ;) Länk fan jag missade detta helt å hållet, börjar man pyssla med annat är det lätt hänt :( ___ Mvh Patrik N. |
|
|
blir det nån fler körning i Åmsele innan hösten/ avställningarna börjar eller? det va ju skitkul att köra, synd att man glömde vinterdäcken bara... :/ Medlem nr. 06086 Bilen: Länk |
|
|
Hej Tobbe Bmw klubben kommer inte ordna någon mer körning i höst men ryktet säger att Attitude Motor Club kommer att fixa en i höst. Bmw klubben kommer att ordna två öppna träffar nästa år och en ren bmw träff i Åmsele nästa år. //Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
|
är det inte race den 20:e maj i åmsele också jonk |
|
|
Jådå, det stämmer! Om du går in på forumet på bmwcs.com så hittar du all info där. Titta under Nordsektionen. M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 5396 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.