|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad säger man... Länk | |
| Man blir nästan tårögd! :) | |
| idioter! Men v8:an lät gött.... | |
| Jag får ingen bild | |
|
Inte jag heller. Flåklypa |
|
|
Något fel på mov. filen. Får bara ljud:( Micke K. Länk |
|
| samma här... | |
|
Man måste ladda ner VLC media player. Sök på goggle. Sevärd helt klart och mkt bättre än GIS filmerna eftersom det är "på riktigt" i stadstrafik mitt på dan i italien. Folk måste ha undrat vem som jagat vem...:D Det var några nära-krock-incidenter iallafall om vad det ser ut på filmen. Påminner en hel del om Ronin a'la M5. Ballt när M5'an satte på amerikanska(?!) sirener samtidigt som den italienska Subaru polisbilen använde sina :))) It's a keeper! M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
STEPHAN: jag har VLC men får felmeddelande:( Micke K. Länk |
|
|
Jag laddade ner en ny version av vlc och nu fungerar det. Måste säga att jag flinade hela filmen....vilka snutar! :-D Stort underhållningsvärde om man blundar för dom moraliska aspekterna. Flåklypa |
|
|
Testa denna länk, den funkade för mig. Länk Carl |
|
|
Fungerade inte för mig heller. Ska prova den andra länken. //Schnitzer |
|
|
Polizia-Subaru och Polizei-M5 :D De kör ganska "inspirerat" om man säger så... klart underhållande om än galet :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Vansinnigt! //Schnitzer |
|
|
Skön attityd hos den italienska polisen klart sevärd film. ///Johan Länk |
|
|
Instalera nyaste Quicktime så funkar filmen direkt i webbläsaren. Länk Funkar för mig med Mac OS X och Firefox I alla fall. |
|
|
Viva Italia :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| Om man laddar ner senaste versionen av vlc så finns det en plugin så att man kan se filmer direkt i Firefox, iaf i windows, och man slipper quicktime. | |
|
don it. helt otroligt. Subarun går skapligt. Micke K. Länk |
|
| Undra om alla hade sina backspeglar kvar efteråt, såg RÄTT tajt ut då och då... | |
|
Va f*n!!! Undrar om den svenska Polisen skulle göra likadant?!!:-) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.