|
|
|
|---|---|
|
Länk Enligt ägaren så syns texten dåligt på färddatorn, en odokumenterad oljeservice har gjorts. Ska eventuellt upp och kika på den lite senare under dagen. Nej bilen är inte till mig utan en kvinnlig bekant :) // Mvh Andreas Min förra 528i Touring Länk | |
|
Tror på ett slutpris runt 75.000kr. Hade kunnat vara värd betydligt mer om den haft m-paket (inte ovanligt på nyare 328:or) och kanske lite lägre mätarställning. Lite O/T, men vill du säga vad du fick för din förra 5-kombi? (Nyfiken, en kompis letar efter en liknande) mvh. |
|
|
Var och kikade på den bilen idag och jag värderar den till under 60kkr. slarvigt lagad rost på lite olika ställen, inte alls lagad på andra ställen, repad lack, trasig display på färddatorn, smutsigt bagage, brännhål i mattan framför förarstolen, skinnet i baksätet hade en lång reva, listerna runt bakre rutan måste bytas, en ordentlig service måste göras, bromsarna bak måste bytas mm. Inget klipp direkt och en stor besvikelse när vi väl var på plats. // Mvh Andreas Min förra 528i Touring Länk |
|
|
Begärde 115 och fick gå ner lite. // Mvh Andreas Min förra 528i Touring Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.