|
|
|
|---|---|
|
Har glömt av hur man nödöppnar bakluckla touring e34.. Såg ett inlägg om pilla med skruvmejsel vid låsörat?? Säger mig ingenting.. Tack på förhand, snart i en TV nära dig.. NON UNQUAM CEDE | |
| Har för mig att detta beskrivs i instruktionsboken men e inte helt 100 på det!! | |
| Har själv samma problem. Är det någon som har koll på detta? | |
|
Använd nyckeln så kan du öppna bak luckan. Om man har el fönster hissar, el taklucka kan man stänga dom med att hålla kvar nyckeln för låst läge men om de e så på alla vet jag inte. Så lite skoj finns de att göra där bak. |
|
| Problemet är att nyckeln ej funkar i låset, har förmodligen ej använts på år och dagar.... Glasrutan går att öppna men ej själva bakluckan. | |
|
du får spruta i nåt i låset typ lås spray eller nåt rost lösande. problemet med att du inte får upp luckan som vanligt är att en brytare för knappen ska bytas ut. |
|
|
Hepp! Låset är totalt(!) ihopkärvat. Plockade dock bort inredningen på bakluckan och drog i staget till låset och det funkade bra. Passade på att kolla kabelhärvorna och noterade att de flesta kablarna var av alternativt är på väg att gå av.... Ska kolla på brytaren också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.