|
|
|
|---|---|
|
Ar motorhuven samma pa M3 E30 som pa vanliga 3 serien E30 och finns det kolfiberhuvar att kopa i Sverige till dessa? mvh Christopher | |
WIKING |
Huven är väl den enda delen på M3an som är identisk med den "vanliga" E30in. Reptil har en kolfiberhuv till E30. KÖHLER 2,5 |
|
ok, da vet jag det. Reptil har inte det basta ryktet om att kunna halla en dedline och da jag behover denna huv snarast sa foredrar jag nagon annan. Kvaliteten pa ett par jobb jag har sett som han har gjort avskrammer mig ocksa. |
|
j.aahman |
det finns tysk sida som säljer massor av kolfibergodis till m3 e30 dock så har jag ingen erfarenhet av dom så jag vet inget om lev tider och kvalite. sidan är värd ett besök i alla fall www.s14motorsport.de |
| Dom ar helt sjukt dyra i mina ogon da en kolfiberhuv till andra bilar i sverige inte kostar mer an 5000 kr max plus att frakten och tull blir forodande, men tack anda. Inga andra som vet nagot annat stalle | |
|
Tull slipper du ju från Tyskland, och vikttariffen för frakten blir ju låg på kolfiber :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.