|
|
|
|---|---|
|
Efter att jag hjälpt mor med första grundliga tvätten och vaxningen av bilen så fick man lov att ta lite kort på den. Galleri: Länk | |
|
Mummi! Jag gillar ettan skarpt! Härliga bilder, särskilt den under bron! ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Håller med herr Olsson, gillar den med speglingen. Samt att det var en snygg sida för övrigt. Men med tanke på var Emilsson bor så tror jag nog att det är ett hopptorn för backhoppning! ;) "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
| kan inte se bilderna...sidan funkar itne :( | |
| Fungerar bra för mig.. | |
|
Snygga bilder, och snygg färg. Ettan är hellyckad utseendemässigt. No More Limits! |
|
| nu funkar det för mig också...snyggt färgval | |
|
Det är en jätte fin bil ni har, jag håller med de flesta om 1serie, en fin bil som kan ta över GOLF perioden.... MEN , jag måste tillägga att en 1 serie som erans som är så pass ny måste ha MULTIRATT !!??!?!? eller är det bara jag !?!? BMW - Bil Med Wingar |
|
|
Måste och måste, ha multiratt... Jag skulle då klara mig alldeles utmärkt utan multiratt, skulle knappast sakna den en sekund än om den är bra om man väl har den? Men inget jag skulle betala ca 2000 kr extra för att få. //Chrille |
|
|
Alltså det är ett stort plus i kanten för bilen, samt det börjar att bli standard utrustning med Multiratt men det är upp till var och en om man vill ha eller inte ha multiratt.. Jag tror du hade tyckt om multiratt väldigt mycket samt tyckt det är väldigt bekvämt ....om du inte har testat på det tidigare sen så är det nog bäst för förare som bilar långa distans... BMW - Bil Med Wingar |
|
|
Om det finns farthållare och kontroll över cd/stereon i ratten är det värt pengaran och ett mycket bra tillbehör. När det är som i tillvalet som till ettan så var ju inte fallet så. Bara telefonen kunde styras via multiratten. Eller har jag helt missupfattat allt? Jag valde inte multiratt pga detta iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.