|
|
|
|---|---|
|
Hastigt uppkommet bilbehov medför att jag tittar efter beg.bil i 50-tusenklassen.. Är det för mycket att betala 53k för en 520i -96 (gamla E34) på 13.000 mil. Skall behålla bilen ca 1 år och vill undvika stor värdeminskning. Objektet finns här på Börsen och har tråkig färg (mörkgrön) men ac och lite till. Svensksåld bil. Vad tror experterna är rätt pris för vagnen?? | |
|
Spontant är det för mycket, 520 är inte den mest popurlära modellen helt klart, testa att pruta! |
|
|
Länk Länken.... |
|
|
simon_en : vad tror Du rätt pris i dagens läge är? 45k?? |
|
|
Svårt att säga, modellen har väl det senaste gått från kall till frusen som de flesta andra beg BMW, testa och se hur mycket du får ned den. Själv skulle jag inte betala mer än 40KSEK, men det är ju jag det...:) |
|
|
Tror nog att ett slutpris på 45k är ett bra pris för bilen. Plus för sista årsmodellen av E34 (= mycket utrustning), svensksåld samt lite mil för årsmodellen. Minus ev. för färgen samt att E34 som simon_en skriver "gått från kall till frusen". /Rickard |
|
|
Jag visste inte att Oxfordgrönmetallic, var en tråkig färg, jag har inte hört några anmärkningar på den, dom flesta tycker underligt nog bättre om den än Cosmossvartmetallic;) det gör inte jag, men inte är Oxfordgrön tråkig! Långt i från. 40-45tkr för en lågmilers 520i E34-96 med a/c är bra, viktigare än slutpriset, är behöver något åtgärdas? Stötdämpare, bromsar, däck, service, a/c kontroll, då handlar det om mer än 8-13tkr, i prut, om alla dom sakerna är dåliga, det tycker jag inte man ska glömma vid bilköp. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.