AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
756

Parkeringsbula

m_
41
m_t_j
318 IS-90
2002TII-74
Jaha, så var det dax, en stor j"#¤!"vla bula i dörren satt vackert och titta på mig när jag skulle hämta bilen i parkeringsgaraget idag. Vad skall man göra? Finns det nån bra firma i Malmö-Lund området som kan knacka ut såna här plåtskador. Tacksam för svar.

Mvh
MJ
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Hav förtröstan, hopp finnes. !1. Polisanmäl alltid smitnignsskador. 2. www.ditec.se Lokala center, Malmö/ Jägersro bilvårdscenter. Prata med tex Åke. Be dom titta på bulan, är det inga färgskrap eller jättebulan bengt borde det gå att ordna för en inte alltför stor peng. Men som sagt, be dom titta först. Annars blir det väl omlack och det är inte kul....

Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-)
m_
41
m_t_j
318 IS-90
2002TII-74
tackar för svaret
mj
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Dom är duktiga på bulor på Jägersro Bilvårdscenter. Ett ställe jag rekommenderar, de har lackbehandlat alla mina bilar och står för vårrengöringen för att det ska bli ordentligt gjort. Dessutom har de en fin service med handtvätt för samma pris som en dålig maskintvätt vilket är perfekt på vintern om man inte vill tvätta själv.
Har kollat när dom fixat en dörr och en huv, man fattar inte riktigt hur de trollar. Bulan får dock inte vara för skarp.
Men frågan är om det trots allt inte kostar mer än de 1800 som självrisken är vid parkerings skador. Är en jäkla massa rivningsarbeten i en dörr för att komma åt.
Men som sagt kolla först, sedan är det kanske drivinservicen i Fosie för skade besiktning som gäller.

ph
900
phiber
320 E30 cab-91
Måste hålla med om att det är förjäkligt, leo på autoshine fixar lättare bucklor i haninge .
Skall även passa på och säga att jag lånade min fars bil igår och tror inte på fan när man kommer ut från centrum så är det någon som har svängt förbi bilen och mosat kofongare och skärmen GROVT så att det nästa tar i hjulet . INGEN LAPP INGET !!! Och det är väl klart att när man lånar någons bil att man får den sönder körd . Farsan vart tokig , men det är väl inte så mycket att göra , slanta några tusen för lack och riktning ...

MVH Tony B BMW 525i
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.