|
|
|
|---|---|
|
Sitter här på lördagskvällen och funderar på vad min nästa bil skulle tänkas vara..Kom då in på en M5 E34, men med det förbehållet att den ska ha en dragkrok,jag har aldrig sett en M5 E34 med dragkrok(finns naturligtvis skäl till detta faktum ;)) Vet någon här om det finns den möjligheten på en M5 3,6? Och ett ungefärligt pris på en originalkrok(avtagbar,med "täcklucka" i spoilerpaketet)vore ju intressant att få, om som sagt någon "nyligt" varit "ute i frågan". Mvh Janne. | |
|
Har för mig att jag sett en M5e34 men dragkrok. |
|
|
Det finns har åtminstonde med fast dragkrok... Har för mig att OZC*** har drag... Sjöberg |
|
|
Hej! Det fanns löstagbart drag till E34 M5 iaf till touring (jag har en touring M5 med fabriksmonterat drag) , har också sett sedaner med detta till salu(var dock inte officielt tillgänglig till sedan har jag för mig, men gick tydligen att beställa. Om det tilltänkta objektet inte har drag så går det att eftermontera ett begagnat från vilken som helst E34 sedan, går säkert att hitta från skot. Skulle inte ens värdera att sâtta in ett fast "pirat" drag. Kolla även www.M5board.com, E34 m5 diskussion och gör ett sök med "tow bar" eller "trailer hitch" så får du en del fakta om ämnet, finns även del nummer och bilder utlagt har jag för mig. Montering är enkelt och det går att använda originalkofångaren(det finns ett spår markerat för utklippning av öppning till drag) Täckkåpan kostar ~160kr olackerat hos BMW. MVH:Sakke |
|
|
Ok,stort tack "Sakke". Skall söka där du tipsade.. Återkommer på Måndag senast...Ska då ringa BMW. Mvh Janne. |
|
|
Tack alla ni andra också för engagemanget såklart... Mvh Janne. |
|
|
Jag hade en 3.8 med originalmonterad avtagbar krok från fabrik, mkt snyggt och väldold. |
|
|
M5 e34 har oftast löstagbar dragkrok typ den jag har. inte kör man runt M5 med dragkroken synlig om man inte ska använda den 1 gång BMW alltid BMW |
|
| Vi har också avtagbart drag (original) till vår 93:a. Helt oanvänt dock | |
|
Min har eftermonterat drag. Jag stör mig lite på det. Det märks att knappt har varit använt, men är det lätt att plocka bort om jag vill sälja iväg det? Har för mig att någon sa till mig att det var ett helvete att ta loss allting som hör till draget. Någon som kan förklara hur man går till väga eller är det väldigt mycket arbete? //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.