|
|
|
|---|---|
samke |
hej, jag kunde inte hitta 535 e39 i modellguiden? nån som vet var man kan få reda lite mer om den? teknisk fakta m.m. |
|
Titta en gång till! De står inte i nummerordning! Vixit, dum vixit, laetus |
|
|
Vadå står inte i nummerordning? 535an finns förmodligen inte med för att den inte såldes i sverige. // Mvh Andreas Min förra 528i Touring Länk |
|
samke |
det fanns en 535, år 2002 men stämmer den modellen med modellen från 96-97? |
|
Finns inga sv.sålda 535 innan -02,därför den ínte står med tidigare.. Om jag inte minns fel började den säljas -97 i Tyskland. |
|
samke |
men stämmer faktan? dricker 97:an lika mycket som 02:an? |
|
Haas: Dom kom redan 96 i tyskland. Min Bil - Länk |
|
| Okej,där ser man...va nästan säker på att jag läst nånstans att de va -97,men fel av mig då... | |
|
Samke: Sök efter mina inlägg så kommer du att få ganska mycket att läsa angående E39/535i. Ha det gott Ellinas |
|
| Dricker inte så mycket,ligger runt 0.8-0.9 på motorväg i 120km/h.I stan ligger den på ca 1.0-1.2 Mvh | |
| Är sugen på en 535:a E39 skiljer det mycket i prestanda mot en 540 E39? | |
|
Jag tävlade lite med en 540ia och det gick riktigt jämt faktiskt... fast det kan ju bero på att jag har 2,5" Ferrita, Race kattar, sport filter och chip i min;) Hans va helt orginal... MVH//Joni M-Power... |
|
|
535 96-98 har väl 235 hk? Och from 99 är det 245hk? En bekant har haft en 535 när jag hade 540, den gick fint men hade inte riktigt samma klipp som i en 540. Fördelar att nämna för 535:an är att det är billigare med tex bromsskivor. |
|
|
Jo det stämmer, 10 hk mer from -99.... M-Power... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.