|
|
|
|---|---|
|
Hejsan.Har hittat en fin 523i på blocket från Motus bil i Halmstad. Jag mailade firman och frågade lite och historian verkar lite märklg och jag vill gärna höra vad ni har at säga om bilen. Den är importerad och enligt säljaren hade den förre ägaren smällt en hare och pajat Alpina fronten.Därför hade dom satt på en M front men sänknings satsen,fälgarna,bakspoler,takspoiler var från Alpina.Det känns inte som att det är en 523iM.Varför vet jag inte men det känns konstigt bara.Vore snällt om någon kunde berätta om firman och vad ni tror om bilen... | |
|
Glömde länken! Länk |
|
| Det är väl en standard 523 med i efterhand ditsmetad Alpina-jox. Inget M-pkt och chassie mm från fabrik. Den bilen bör alltså kosta mindre än vad som begärs. Jag skulle inte köpa den utan uttrycklig garanterad mätarstälning och försäkran om att bilen inte är "krockad" inskrivet i kontraktet. Tror inte att handlaren går med på detta... ;) | |
|
Ok tack för att du hjälpte mig reda ut detta!Någon annan som erfarenheter av Motusbil? Vore glad om ni kunde berätta om dom!! |
|
|
Annonsen är raderad.... Är bilen såld? (i så fall knappt ingen mening o diskutera vidare) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.