|
|
|
|---|---|
|
Iochmed att jag är lite handikappad i handen efter en liten olycka förra helgen så beställde jag lektyr om min M535i i form av Chilton's och Bentley's manualer, och lev.tid angavs till 2-5 vardagar - så jag såg fram emot lite helgläsning. Lite besviken gick jag från brevlådan idag och rev iväg ett mejl och fick som svar: ... Hoppas du och bilen klarar er ett par dagar till, Trevlig helg! Med vänlig hälsning, AdLibris /Anna-Maria (BMW M3 E30) --- Tänk att en sådan enkel sak skulle göra mig så upplyft, här i mina bedrövelser! =) Trevlig helg på Er, och extra trevligt för Er som fått semester idag! | |
|
vad var det för "lektyr" du hade beställt ? Billy B-10 Länk |
|
|
Han skrev ju "lektyr" och om jag inte minns fel så finns det en tidning som heter just Lektyr... :-) Nej då, Men han skrev ju Chilton's och Bentley's manualer. Mvh Carl Pärlan: Länk |
|
|
Ok , hehe med vad är detta för typ av manualer ???? Billy B-10 Länk |
|
|
Inte riktigt en manual skulle jag säga, mer ett substitut i brist på annat... :-) Nej nu får jag nog ge mig med ölandet... Manualerna är liknande haynes (tror jag), fast bättre. Alltså en reparationshandbok. Mvh Carl. Pärlan: Länk |
|
|
Blev gladare över att tjejen på AdLibris har en M3 E30... No More Limits! |
|
|
Clubsport Inte enbart. Fyra av de fyra rader som jag har citerat är "glada". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.