|
|
|
|---|---|
|
Hej! Måste tipsa om en kanonsnygg stereo jag fick monterat idag. Denna Blaupunkt modell säljs ej i Sverige. Länk | |
Gemini__ |
Kul att den faller dig i smaken. Blev det något bättre ljud da? =) Mvh: Thomas |
| 97 euro?? de är ju ingenting för en bilstereo...är den bra då? | |
| va är det för speciellt me den då? | |
|
Såg inte direkt snygg ut! Vad hade du innan? ** Live Fast - Die Young ** |
|
|
Hej! Anledningen att jag köpte den är att belysning/display är "BMWorange" samt att den saknar löstagbar front detta gör att den smälter mycket väl in i inredningen. Ljudet är mycket bra. Mycket prisvärt Mvh Olof l |
|
Xicaxo |
Själv har jag en Sony Expld 52*4 med röd/orange belysning och flippfront.. riktigt snygg till bmws interiörbelysning. har doch aldrig gillar blaupunkt.. fattigt utseende bl.a You Have Been Tuched By Xicaxo ______________________________ |
|
Tycker du blaupunkt ser enkelt ut, kolla då in på Nakamichi, men dock dyra som sjutton, har aldrig hört nån, men tydligen ska de ha ett superbt ljud :) //Simon |
|
|
Nakamichi var stora sent 80 tidigt 90 tal på HiFi i bilen... Lexus har Nakamichi som orginal... och som allt inom HiFi världen: Less is more, ju dyrare det är ju enklare look skall det vara... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Min Nakamichi låter bättre än alla huvudenheter jag har hört.. Sen har man inte en cirkus i bilen heller, villket är skönt | |
|
Har en JVC Chameleon. Den med den helt platta framsidan utan knappar. När den är avstängd är den helt svart. Bra ur stöldsynpunkt. Syns inte att det sitter en stereo där :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.