AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.169

Fjärrstart v12

Visa användare
133
Morgan_
750iAL -89
Nån annan som har denna kuliga funktion till sin bil :D Länk

klicka höger på länken och spara som,min webserver kanske inte är så snabb men filmklippet är på 17mb och ska vara runt 35 sekunder!
an
643
anlima
735iA -87
Det var snabba 35sekunder , klippet blev 12 sekunder när jag kollade länken . Kul grej.

Det kanske gick för fort med bredband,,,

/Mats
Visa användare
133
Morgan_
750iAL -89
mja du klickade nog direkt på den,då brukar det bara bli 1/3 av klippet som spelas upp.klicka höger och spara filen!
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Har en arbetskollega i USA som har denna typ av fjärrstart på sin Pontiac. Har själv sett att de säljs flitigt i Amerikanska biltillbehörs affärer när jag besökt dem. Glömmer aldrig min arbetskollegas kommentar när han var på besök i Sverige under vintern för två år sedan och vi skulle ut på lunch. När vi kom fram till bilen på min parkering och jag böjde mig fram och drog ur kontakten till motorvärmaren så blev ögonen stora och varpå han fällde följande kommentar "cool, have you got an electrical car"?
Han hade aldrig hört talas om motorvärmare utan körde stenhårt med sin fjärrstart varje morgon när han satt sig vid frukostbordet.
15-20 minuter senare var rutorna befriade från is & snö. Låter ganska sjukt, men med deras bensinpriser och egoistiska miljötänkande så blir jag inte förvånad.

Mvh. Patric
Min E38
Länk
BMWCS #4598
Är det din bil Morgan?
Var kan man få tag i detta kit, vad kostar det, och hur funkar det ihop med immobilizer etc?

Mvh. /Kjell
Visa användare
133
Morgan_
750iAL -89
Hej....ja det är min bil!det är tydligen nån extra grej som finns i carguards största larm.man kan programmera precis som man vill.det är förbi kopplat immobilizern på nått vis.vet ej vad det kostar det va prylnissen innan mig som satte dit det :D
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Grym funktion! Kan man få den att köra också :)

//Schnitzer
Visa användare
133
Morgan_
750iAL -89
prova den här länken istället,borde va bra mycke bättre drag i den Länk

som sagt,klicka höger och spara som för att få med hela
Sjukt att låta sin bil gå på tomgång 15-20 varje morgon ;)

Min vackra Länk
Mvh Dragolito
15-20 minuter skall det stå

Min vackra Länk
Mvh Dragolito
Visa användare
133
Morgan_
750iAL -89
har nog haft mest roligt med den på konsum parkeringen :D
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
Coolt! Knight Rider stuk över det hela!

mvh

don_salvatore87
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.