|
|
|
|---|---|
|
Mors! Eftersom M3:an blivit påkörd, så får den stå ett tag. :( Måste dock ha en billig pendlare, hittade en (enligt bilderna) ganska fin 320 touring E30, 89:a med ca 14.000 mil på mätaren. Är ej bekant med E30, men det ser ut som att bilen har blackline / shadowline (?) paket, M chassie, samt BBS kryssekerfälgar. Begärt pris (handlare) 29, Något jag ska se upp extra mycket med? Tacksam för snabba svar, se länk för bilder på bilen i fråga! Länk Länk | |
|
Ser ju fräsch ut på bilderna, men 14000mil för en 1989 import låter lite, 29000kr är väl också i högsta laget, pruta 5000kr och köp bilen om den går bra, och inte drar olja och har massa tråki rost... Och billig pendlare vet jag inte, 320n brukar ligga på runt litern/mil i bensinåtgång. Det var min synpunkt! ///Tobbe Ps jag har en Renault Megane 1,4 16v 1999 till salu för 47tkr Ds |
|
|
Den bilen har varit till salu ganska länge. Du bör nog pruta som sagt! Men jag vet också att de är svårsålda! Jag blev av med min efter 5månader. Ville haft 21000kr för min och fick 14000kr!! |
|
|
Tjena grabbar Jo, inte tänker jag betala 29 iaf! ;) Men den ser som sagt mkt fin ut, tydligen ska den vara fräsh, och ha en servicebok också, men milen kan man ju ta med en nypa salt kanske..... Tänkte bjuda runt 20 om den ser fin ut & går bra. Är motorn pålitlig? Den ser M utrustad ut från fabrik, hur kollar man detta? |
|
|
Kolla så att kammen är ok, titta genom olje påfyllnings locket med ficklampa. Den har stora M-paketets stötfångar fram, sido blinkersen är inte BMW blinkers. Se framför allt efter rost, bland annat innanför sido facken i bagaget, framskärmar under sido kjolen och standard stället bakluckan! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Tja Abbe! Kollade bilregistret nu, snacka om skumt! Registrerad juli 2002 i Sverige. Enligt registret: "Fordonet har aldrig tagits i trafik" HUH?? Skumt värre, men man måste ju titta! :-) |
|
| Den kan ni hoppa över...ett sant vrak! ;) | |
|
Snyggt med biltema-blinkers..NOT! Misstänkte att den aldrig tagits i bruk eftersom det saknas skattemärke bak och verkar aldrig suttit där heller. M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.