|
|
|
|---|---|
|
Hej funderar på att köpa denna bmw. Bmw 330 ci 9300mil M-sportpaket 19" m3 fälgar El sportstolar med minne. El glastaklucka Stolsvärme delbartbaksäte farthållare sportratt med multifunktioner 4 st nycklar till bilen med minne till stol och speglar xenon ljus aluminium interiör Import Uppkollade mil hos bmw(papper finns) Stora servicen gjord Pris 190000 är detta ett bra pris på denna bil ? tacksam för svar. ge även tips på vad som kan undersökas på bilen vid eventuell affär /mvh Erik | |
|
Hej! Grym bil... Läder? Årsmodell? Carl |
|
|
Och... Kör ett M-test. Tycker jag i alla fall! Carl |
|
| 2001 med halvskinn. Ska jag be han köra ett m-test eller ? och vad innefattar ett m-test ? | |
| Finns även komplett ifylld servicebok | |
|
Hej! Det kostar 2000 har jag för mig. Är ju rätt mycket om man bara spanar men ok om man precis skall skriva på. Antingen lånar Du bilen eller så ber Du säljaren. Min erfarenhet är att det värt pengarna. Om man inte är high själv. Kolla även historiken med Bilprovning osv även om det låter rimligt med de milen på den årsmodellen. Carl |
|
|
M-test innehåll: Länk Carl |
|
|
Okej, men priset på bilen, är de rätt ? Har även hört att man kan kolla bilen mot Bmw sverige. man ger dom regnummer så kollar dom historik i tyskland etc. /Erik |
|
|
Svårt att bedömma pris. Inte helt fel i alla fall. Kolla på Blocket, de börjar från 168.000 och håller på till 240.000. Carl |
|
|
Köpte just en BMW 330i Touring-01, 8600mil för 158'. Importerad men har varit i Tyskland endast 2 mån. Utrustningen var likn din. Gjorde det stora m-testet (2595kr) där man upptäckte lite småskavanker samt vissa lite större repbehov (bromsbelägg, en fjädring samt hjullager) säljaren och jag kom då överens om att dela på dessa reputgifter. M-test är absolut värt att göra. /P A |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.