AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.645

Smutsig M5 E34

Sida 3 av 3
sj
813
sjoberg
Kia Stonic 1.0 T-GDi -20
BMW 340i Touring -18
Måste ju bara tillägga att din bil ser ruskigt fin ut Schnitzer. Speciellt när man jämför m den sunkiga m5:an, tror det är därför du startade denna tråd...;-)

Sjöberg
Schnitzer:

Supersnygg M5'a du har, och du overasker meg i dag igjen
med at du har bytt rattkrans i din bil (trodde du var den störste
orginalbögen av alla :-)). Mycket snyggt.
Mr
435
Mr.Nullzwei
1602-72
2000 touring-72
2000 tii touring-72
323i Baur-84
328iM Coupé-97
525iM Touring Individual-95
Alpina B3 3.0-94
330e-20
mosse:

Jag tror du missat något i denna tråden.

Jag VET att du, här på forumet, bland annat undrat om någon känner till något om en 16 år gammal sebringgrau M5 som var till salu på Powerbörsen tidigare i år.

Vad var syftet med den frågan? Det kan väl knappast ha varit rena tekniska data om bilen du sökte eftersom de förmodligen är desamma som andra M5:or? Var det inte bilens historia och tidigare öden du var ute efter den gången eller har jag helt fel?

Är det inte, vid sådana tillfällen ganska bra att det finns entusiaster som "Schnitzer" som reagerar över en bil som ser ut som den i denna tråden OCH kommer ihåg det??

Hur man än vrider och vänder på det så är en M5:a ingen "vanlig" bil om man ska sköta om den som tillverkaren föreskriver men hur många gör det?

Med tanke på hur mycket skräp det finns till salu och oseriösa brukare/ägare är ju minsta tecken på bilens tidigare skötsel ett steg i rätt riktning för att hitta en bra bil.

Heder åt alla vakande ögon runt om i landet!!

Jahangeer
Schnitzer

The car is looking nice - you have been busy cleaning!

I also saw the D.Violet M5 at Q8 still very dirty!! I might ask him if I can clean it for him!!

Have to agree with Mr.Nullzwei, this thread was started to highlight the condition of a certain car - and therefore probably the mentality of the owner, thus raising awareness if the car ever made its way to being sold - people would know what kind of attention the previous owner gave it.

Shcnitzer - see you soon. Entertaining thread.

J
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Nicke_M:

Ja, jag fick rätt mattor. De heter också Royal och kostar hyffsat mycket, men jag fick 20% rabatt eller om det var 30, kommer inte ihåg, men det köpet ångrar jag inte.

sjoberg:

Jo, den är fin, men visst finns det alltid lite saker man stör sig på tyvärr. Det är ju ingen ny bil, men jag försöker hålla den i bra skick. Ang. att min bil är Individual så är den också nedlackad från fabrik som också finns under Individualdatan.

Leitwolf:

Tack! Anledningen till att jag bytte den var inte att den var sliten utan att förra ägaren hade skitat ner den med något på vänster sida. När jag åkte runt så störde jag mig på det och beslöt mig för att fixa en ny som lyfte bilen ganska mycket. Den var heller inte billig eftersom den också är individual, men jag har kontakter i Tyskland som hjälpte mig att få den till ett bättre pris.

Mr.Nullzwei:

Håller med dig till 100%. Tycker att det är kul att hålla koll även på andra M5:or, men en del stör sig ju på det tyvärr. Förstår inte varför de ska läsa den här tråden om det inte intresserar dem. Finns ju andra trådar som inte intresserar mig heller och som jag inte tycker är vettiga etc, men det är ju inget som man berättar, i alla fall inte jag.

Jahangeer:

Yes, I will see you soon. I was in Åmål the weekend before this and I saw your M5. I made a call with my friends phone to you but you never answered. It was very late so I understand why. No problem!

//Schnitzer
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.