|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Hittade också ett par bilder på M5 E34 Registrets hemsida, under träffarna: Länk Länk Påväg ner till Bodensee-träffen i Arbon, Schweiz: Länk Länk (ser inte så mycket) Länk (listen på stötfångaren är bytt mot en utan) Från en M5 E34-träff i München: Länk Länk Länk Från Nightliner-Treffen, Flughafen - München: Länk (de blev imponerade över den Individualutrustningen som bilen har) Alltid kul att visa lite bilder :) //Schnitzer |
|
|
Hej på er alla en frågan till Schnitzer om de är din bil som är klinistren var har du 5m emblemet???? |
|
| M5 SKA DE JU VARA | |
|
525I 93: Ja, det är min bil. Min bil är utrustad "utan" emblem från fabrik. Därför sitter det inget emblem på den :) //Schnitzer |
|
| Hej Schnitzer.. Varför finns de bilar utan emblem ursäkta min okunskap men varför ?? | |
| Schnitzer du verkar ha bra puts på bilen,Det enda jag anmärker på är motorutrumet såg lite ledsamt ut samt märken på stötfångaren bak=) | |
|
525I 93: Folk som beställer bilarna nya kanske inte vill ha några emblem och beställer utan. Kan vara bra för att vara diskret eller liknande. I alla fall på M5 E34 så räknas det som mer utrustning att beställa utan emblem. Emblemen är standard. Pekka Power: Det var så att jag inte hade hunnit göra motortvätten innan jag tog bilderna. Det ser bättre ut idag, det kan jag lova. Svårt att få det som nytt bara. Vilken bild är det som du ser märken på stötfångaren? Kan nog finnas något där eftersom mycket sprättar upp där när man kör. //Schnitzer |
|
| Den här bilden skrapmärke i hörnet Länk | |
|
Schnitzer Är de du som har ett m5 e34 registrer. Tar du alla regnummer i sverige eller hur går du till väga? |
|
|
Pekka Power: Jaha, det är ju bara listen. Jag trodde du menade något stort på lacken på själva stötfångaren. 525I 93: Nej, det är HD91 som har det registret. Jag har register för M5 E39 och påbörjat ett på M5 E60, men det är förbaskat mycket jobb så vi får se hur det blir längre fram. Har i alla fall skaffat fram utrsutningslistor till en del som har M5:or. Alltid kul att hjälpa till. Japp, vi tar reg.nummer och tar lite fakta om de ibland. Tråkigt för någon som t.ex. ska köpa en M5 och så vet man att den är mätarfifflad. //Schnitzer |
|
| Man tackar... Då vet jag. | |
|
Grymt fin Schnitzer... Såg på nån bild att du bytt rattkrans, det var ett riktigt lyft! MVH |
|
|
Fan vad TRÖTT jag kan bli på vissa individer på detta forum! Det är inte första gången som trådar startas enbart för att gnälla om hur smutsiga andras bilar är! HERREGUD! väx up! har ni inget bättre för er än att spekulera om andras bilar?? " Då skulle du ha sett alla märkena och stenskotten som fanns på bilen" jaha? Nej, sluta med dessa dumma trådar, det är ju så barnsligt att man ramlar baklänges! Precis sådär ser en bil ut som har varit på Gotlandsvägar i en vecka, det är damm....som man kan spola bort! Herregud...... |
|
|
Det där som ni kallar smuts är ingenting!!! När jag åkte till gotland ring så va bilen halvblöt när jag vred in på vägen till motorbanan, då när jag kom fram så va den inte anusblå nå mer.. då skulle 90% av autopower rävarna kalla min bil för skrothög! det finns få grusvägar i sthlm. här uppe är det vardagsmat... hänger ni med i mitt resonemang? schnitzer: din m5 ser jävligt bra ut.. sätter du tillbaka original backspeglarna så blir den klockren! Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! -Drift Team 2004- |
|
|
Kom igen nu mosse. det är väl inget att vara upprörd över. killen brinner för m5or. vi har väl demokrati i det här landet eller? Micke K. Länk |
|
|
Crisse: Tack, ja det blev ett jädra lyft faktiskt! Micke_L: Japp, originalspeglarna är inne för lackering nu. Hoppas att jag ska få dem någon gång nästa vecka. //Schnitzer |
|
| Bara för att man brinner för något behöver man inte tutta på omgivningen..... | |
|
"Schnitzer" Du har helläder, även (det ovanliga) på ovandel av instrumentpanelen där oxå... Ville jag alltid ha på min gamla bil. Tycker du ska köpa original "Royal" velourmattor i "granitsilber" oxå. Gjorde jag med samma inredning å blev så in i h-e snyggt. "Crisse" Rattkransbytet var klockrent... Nicke |
|
|
Nicke_M: Ja, jag har Volleder. Instrumentpanelen som är klädd i skinn är individualbeställt enligt utrustningslistan. Annars hade det troligtvis varit komplettläder med skinn i handskfacket etc. Jag har redan köpt 4 nya original velourmattor i silbergrau och satt in (samma som satt original i bilen från fabrik). Blev supersnyggt! Tyvärr ingen bild på dem än :( Trodde att det skulle bli värsta nyanserna när jag bytte kransen, men det blev helt kanon! //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Bra, men blev tonen exakt rätt på mattorna? Trodde de hette Granitsilber (mörkgrå) som jag köpte. Beställde fel 1:a gången så tillslut hittade de dyrare "royal" mattorna som fanns i granit. Ja, det blev otroligt läckert minns jag. Jag tror nog du såg att du fick helt rätt färg:-) Nicke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.