|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag var ute och tog en sväng med M5:an och såg att det stod en annan M5 3,8 på en parkering inärheten av bensinmack. När jag ser på den framifrån så syntes det inte, men jag när jag gick bakom den så lyste det upp med en massa skit. Verkar som att någon har kört rejält på grusväg. Den var verkligen inte fin! Länk Någon som vet något om den M5:an? Kanske är svår att känna igen. //Schnitzer | |
| Ser ju jättekonstigt ut! Det skulle man inte lyckas med ens om man försökte. | |
|
hamann rules: Håller med dig! Ser ut som att någon har hält en massa skit på bagageluckan och så har det drypit neråt. Det fanns också skit på sidorna av bilen. //Schnitzer |
|
|
ja,, är det inte för djävligt att någon har kört grusväg med en M5:a! Det är damm... går att tvätta bort. Mvh.. Micke Skiöld Länk |
|
| så blir det om man åker med blöt bil på grusväg! | |
|
B10Alpina: Då skulle du ha sett alla märkena och stenskotten som fanns på bilen. De går inte att tvätta bort! Ska i och för sig inte säga något eftersom jag själv aldrig skulle ge mig ut på grusväg med bilen. //Schnitzer |
|
|
Stulen...? -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
|
SL: Man kan börja undra för den brukar stå där både på dagen och natten i flera dagar i sträck. //Schnitzer |
|
|
Ägaren har väl bilen som en pendlarbil/bruksbil.. Finns ju ett gäng M5.. eller hur.. Och vad är det att skriva om,, fattar inte liksom vad nyheten är i detta inlägg. |
|
|
Schnitzer: Men det är ju inga problem att kolla om den är stulenm du måste ju ha reg nummret på den... Ot, e din bil en "Individual"?! Sjöberg |
|
|
Smutsig ja, han har väl kört på en lerig väg uppenbarligen. Finns det inte vettigare saker att skriva om istället för en smutsig bil?? |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Hm, märkligt att överhuvudtaget läsa tråden OCH kommentera den om innehållet är så ointressant.. Det är väl ämnen som detta som skiljer ett "vanligt" bilägande från ett entusiast bilägande? Med tanke på hur mkt bus/bilstölder som sker i landet o oseriösa bilar som annonseras ut är det kanon med ögon o öron som har "koll" här i landet. Fortsätt så "Schnitzer"! |
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Hm, märkligt att överhuvudtaget läsa tråden OCH kommentera den om innehållet är så ointressant.. Det är väl ämnen som detta som skiljer ett "vanligt" bilägande från ett entusiast bilägande? Med tanke på hur mkt bus/bilstölder som sker i landet o oseriösa bilar som annonseras ut är det kanon med ögon o öron som har "koll" här i landet. Fortsätt så "Schnitzer"! |
|
vad jag vet så är väl bilen till för att användas..... och någon gång så blir väl bilen smutsig eller ? Billy B-10 Länk |
|
Gemini__ |
Ähh, tycker Schnitzers tråd är intressant. Som de flesta andra trådar han skapar. Men det kanske bara är oss entusiaster emellan som tycker så =) Mvh: Thomas |
|
Kan ju liksom gå till överdrift ibland. Tror mer det handlar om inläggs uppgradering vid vissa tillfällen. |
|
|
sjoberg: Jag har reg.nummer, men om man ringer på den så säger de inget om att fordonet är stulet. Japp, min bil är individual. Hur visste du det? *nyfiken* Gemini__: Tack! Verkar bara som att det är vi som förstår oss på sånt här :) //Schnitzer |
|
|
Vem dör av lite variation i trådarna? :) //Schnitzer |
|
|
Jag tror inte bara det är för att bilen brevid är skitig som din ser jävligt fräsch ut Schnitzer... =) Har du fler bilder på den (din alltså)? Har börjat få upp ögonen på allvar för M5 E34... MVH |
|
|
Crisse: Jag har några bilder på länken nedan. Den ser inte ut så längre. Har fått på oranga blinkers samt lite andra saker. Jag kan ju ladda upp en bild till på min bil till min hemsida och lägga upp om några minuter. Bilder: Länk Skulle inte ha skrivit "Smutsig M5 E34" i tråden utan "Skrotig M5 E34". För det är vad den är. Sunkig med rost osv. //Schnitzer |
|
|
Crisse: Hade bara en dålig bild på hur den ser ut nu: Länk Ska försöka ta lite bättre bilder någon dag! //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.