|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Det är tänkt att jag ska men har inte kört ngt i år och nästan inget förra året. Ska kanske sälja den. Har inte riktigt bestämt mig. Kör du? Jag har Klippan som hemmabana men bor i Malmö. | |
|
Stephan 735:cab är det jag är ute efter,maila gärna mig privat så får jag kolla upp om nån är till salu. |
|
|
Skinkan: Kolla in denna: Länk Men det kanske inte är aktuellt nu när du ska köpa kombi ;-) Mvh Jimmy |
|
|
Ooops, Såg att det var cab du skulle ha, my bad... |
|
|
Skinkan; Såg inte att du skrivit förän nu, mailar dig när jag kommer hem. Mvh Stephan |
|
|
Kolla denna, otroligt läcker och ovamlig färgkombination! Länk |
|
|
Dear god! Precis så ska en M3 E46 se ut... Så mycket mer lyxkänsla än svart svart svart! |
|
| Mycket snygg, såväl utvändigt som invändigt. | |
|
Nu verkar den vara såld.. Men jag instämmer med att den var helrätt !!! Mvh Jimmy |
|
modano |
Phoenixgul ätr utan tvekan snyggast! vitt är klart raceigast.. |
| jag gillar titansilver och carbonsvart extra mycket men i stort sett alla färger till m3:an är snygga...om ja fick välja färg på en m3 cab skulle det varit den där gråa eller en lemansblå(individualbil) | |
|
Jemej;kombin ska bara va en billig bruks/vinterbil. Japp jag måste ha en cab nu när jag blivit van vid det om plånboken räcker till... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.