|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
BmwM3e46 |
Nån som har en uppfattning viljen som är den populäraste färgen som M3 E46 beställdes i? Har jag rätt om jag säger Carbonsvart?? |
| Helt ovetenskapligt tror jag också på carbonsvart. Phoenixgul var populär första tiden men sedan känns det som om carbonsvart tog över rätt ordentligt. Imolaröd är dock den jag skulle välja själv ... :) | |
|
Näää..........Det känns som att silver är den vanligaste färgen i a f..Sen om det innebär att den är populärast..hmm..ja...Men Carbonsvart är den snyggaste enligt mig i a f...;) ingen ro utan åror.lugn och ro med motor båt! |
|
|
Snyggaste Titansilver met och populäraste svart..Visst svart är snyggt..Så länge det är rent!! Men det händer ju dock inte så ofta man ser en svart bil..Dammfri.. =/ |
|
|
Sant...Titansilver är grymt snyggt!! .....Nä...Bara tvätta varje dag det..:) ingen ro utan åror.lugn och ro med motor båt! |
|
|
Tjena, kollade på mobile.de för ett halvår sedan för att faktiskt kolla den vanligaste färgen på e46 m3 cabbar. Carbonsvart var överlägset vanligast. Sen kom silver. Mer än hältten av bilarna som var till salu var carbonsvarta. Cirka 1/3 var silver och sen var det en del titansilver, några som var blå, par stycken röda, någon grön mm... Kollade dock bara cabbarna. Har för mig att det var runt 180 st M3 cabbar från 2001-2004 till salu då. Hittar tyvärr inte min sammanställning just nu. Märkte också att många satt ut att bilen var "blå" när den i själva verket var carbonsvart. Jag fastnade för messing, en individual som jag tyckte var jätteläcker. Mums! Men kolla bytbil och mobile så får du en egen uppfattning om vilken färg som är vanligast. Annars finns det säkert någon här på forumet som har fullständig koll på hur många som tillverkats i de olika färgerna. /Björn |
|
| Svart är helt klart snyggast när bilen är ren. Praktisk och samtidigt snygg är röd och Phoenixgul. | |
| Jag är nu övertygad att Cosmossvat inte finns till m3an e46! | |
|
Hade gärna fiffelurat omkring i en vit M3 E46 med svarta Csl fälgar. mvh |
|
|
Vanligast är nog silver, men snyggast är utan tvekan estorilblått :) MVH / Jacob |
|
|
sitter och letar m3 e46 men alla har "fel"färg eftersom jag vill ha estorilblå. jacob_M3 har du nån aning om hur många estorilblåa e46or det finns? 3x///M mångas dröm=min verklighet. |
|
|
Populärast Carbonsvart och Titansilver, mitt val; Estorilblått, klar etta, med Carbonsvart på andra plats. Carbonsvart skiftar rätt mycket i mörkblått, inte ovanligt att Carbonsvarta, klassas som mörkblå, hos SBP, får se om det händer med min fars 530iA. En Italienare som valt rätt... Länk skinkan; Coupe eller Cabrio?, Har regnumret på två stycken sv-sålda Cabrio, båda från slutet av 2002, kanske går att övertala ägarna att sälja? Mvh Stephan |
|
|
Är det bara jag som tycker Carbon Black är ful? Den är ju varken svart eller blå. Hade verkligen inte ens tänkt tanken att köpa en CB. Jag gillar ju självklart Imola, men annars så är jag inne på samma som Jacob. Valde själv mellan Saphire Black, Estoril och Imola... |
|
|
Imola; Det tror jag;), har inte hört något negativit om Carbonsvart tidigare. Mvh Stephan |
|
| Jag har Carbonsvart, mycket nöjd speciellt med skiftningen till mörkblått. | |
BmwM3e46 |
En vit M3e46 hade jag lätt valt framför alla andra färger, problemet är att i feglandet sverige går det inte att hitta en M3 i denna färg så det fick bli en Carbonsvart som jag i försig är JÄTTEnöjd med!! |
BmwM3e46 |
Vit M3 E46: dregel dregel... Länk |
|
Hehe, jag är en minoritet. :) Som tur är så är ju färgen ett fritt val... |
|
|
BmwM3e46; Det finns åtminstone 1st Alpinvit M3 E46 i Sverige, en facelift Cabrio, brukar se den rätt ofta, den ser mycket bra ut;) Mvh Stephan |
|
| Jag gillar Laguna Seca Blau? Eller solid baby/tandkrämsblå om man vill. Annars är vit läckert. | |
|
Håller på Imola =) Kris: Kör du sp2k? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.