|
|
|
|---|---|
| Jag har letat och letat de enda jag hittar är carbon svart, finns det inte cosmossvart till m3an?? | |
|
Finns Cosmosschwarz inte med i programmet för M3 E46 så kan det ju finnas någon Individualbeställd i den kulören, dock är det svårt att ta reda på. //Schnitzer |
|
| Funkar det inte med Safirsvart eller Svart II för dig, då?... (Eller varför undrar du?) | |
| Jag är kär i cosmossvart! Men vad skiljer det mellan den och safirsvart? | |
| Tja, Safirsvart är djupare...du får nog helt enkelt ta o leta reda på en IRL! (Bilder på webben finns det ju gott om) | |
| hur menar du djupare? mer svartare? ärligt talat ser jag inga Safir svarta m3or heller måste jag säga, avskyr carbon svart, den är ju blå i mina ögon! | |
|
De enda standard färger som funnits till E46 M3 är nedanstående. Standardlackering från en annan modell kostar 22 500 kr extra och Individuallackering 19 600kr. Nytt är också att M lackering (Carbonsvart, Estorilblå, Le Mansblå) numera kostar 19 600kr. /RS2 Alpine White Carbon Black (Metallic) Imola Red Jet Svart Laguna Seca Blue Mystic Blue (Metallic) Titanium Silver (Metallic) Topaz Blue (Metallic) Oxford Green (Metallic) Phoenix Yellow (Metallic) Silver Gray (Metallic) Steel Gray (Metallic) |
|
|
Sen kan man även få Interlagos Blue (Metallic) i det nya M3 Competition paketet (som kostar helt vansinniga 57 500 kr). /RS2 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.