|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken säger. Hur seriös är den sidan igentligen? har sett några priser som inte alls stämmer... Sidan är nog seriös,men vissa av dom som skriver in verkar inte vara lika seriöa..? Nån mer som märkt ett pris som inte alls stämmer? | |
cane |
sådär... åkte själv 3 mil extra för att tanka i hässleholm för under 10kr enligt den sidan förra veckan... väl där kostade det 11.41 :( |
|
Uppdateringen verkar lite sen. Här i Eskilstuna har JET och Shell t ex höjt sina priser till 11,55 nu. Men det står 10.49 på sidan. Höjningen skedde för två dagar sen! Och jag undrar verkligen om det kostar 8,88 i Strängnäs. Det är ju för tusan bara 3 mil dit. Jag gör ju vinst på att åka dit från Eskilstuna å göra full tank. Någon som vet? |
|
|
Stavros: Var i Strängnäs idag,men glömde kolla. Men de finns inte en möjlighet att statoil där skulle ha 8,88 eftersom den är bemannad... |
|
| Haas: Precis, 8.88 är verkligen überbilligt! Kan aldrig tänka mig att det kostar det i verkligheten. Å andra sidan ligger det ett helt drös med mackar bredvid varandra där i Strängnäs. Så kanske kanske... | |
|
Stavros: Va där i helgen och tanka,och då hade dom precis samma pris som på statoil här,alltså samma pris som dom lägger upp på deras sida. Så kan nog säga till 99,99% att dom har nämare 12:- där också... Har du vart i Enköping och tankat nåt? |
|
|
Haas: Ingen koll på Enköping. |
|
|
Okej...har ingen koll förtillfället,men när ja var där sist och tanka låg de normala priset på ca 10,50 nånstans,och tanka då för 7,45 på jet där. Ligger ju en massa mackar på gatan innan man åker ur stan,dom brukar alltid ligga rätt lågt i pris. |
|
|
Jag har alltid ringt ut till stationerna innan jag åker... Priserna har som sagt inte stämt särskilt bra. Däremot stämmer Rimbo's priser förvånandsvärt bra, skall ut dit ikväll igen... /M |
|
|
Har inte själv kollat så många men JET i Lund stämde i stort med vad som angavs på sidan. Det som saknas när man anger priset är ju datum. Själv körde jag förbi ovan nämnda mack i går kväll och nu tänkte jag att jag skulle ange det senaste priset men det kommer ju att komma upp med dagens datum. När det gäller Hässleholm så brukar det alltid vara billigt där. ___ //Ulf |
|
cane |
...förutom när jag behövde en full tank i Hässleholm :) Mackarna där har nog vapenvila under semestern tror jag! |
|
Jag kollade igår och då skulle Shell på Kungsholmen ta 10.00, ringde dit och de tog 11.80 nånting och då hade de precis sänkt med rätt så många ören. Jag var den fjärde som ringde den dagen som hade sett billigare på nätet. Det där ställer ju till trassel för både mackar och kunder. Har man en sida utan någon som helst kontroll av källan så får man ju dras med sånt där, har inte studerat sidan så noga men de borde ha en fet disclaimer ute. //Stenback |
|
|
Stämde åtminstone för Västmanland. sidan är ju helt beroende av att folk rapporterar in även prishöjningar, kanske inte lika roligt att göra det... No More Limits! |
|
|
Stämmer som sagt inte så jättebra här hos mig,tex med statoil mackar som skulle ha under 10:-/l... Så fort de kommer upp en statoil,shell eller okq8 med låga priser får man alltid va lite skeptisk,för hur ofta har dessa låga priser!? Soppan gick ner några ören igår förresten! alltid nått :) |
|
|
För kännedom så stämmer prisangivelserna för Dalarnas län och orten Vansbro. Besökte Vansbro för en simtur förra veckan och Statoil, Shell och OKQ8(bemannad) hade lokalt bensinkrig. ArctisZ3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.