|
|
|
|---|---|
|
Välkomna ! Gatbilskörning och BMW Cup deltävlingar. Nyfikna BMW SC eller CS medlemmar som inte "vågar" ta steget fullt ut ännu får gärna hjälpa till som funktionärer. Fotografer är det alltid ont om (VIP till alla BMW SC och BMW Cup skrymslen och hemligheter). | |
| Då är det dags ! | |
|
Jag kommer! "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Kors i taket ! :) | |
|
;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
men det ska ju regna hela daaan... suck... |
|
| Kommer nog ut en sväng om vädret är hyggligt. | |
|
Jag var där på licens kursen på fredagen och lördagen på banträffen och det var länge sedan jag hade så kul. Även fast det regnade istortsätt hela tiden. Och ett stort tack till alla i bmwsc för 2 helt grymma dagar. Vi ses snart igen. mvh micke |
|
|
Michael, Grattis till licensen. Du kan läsa mer här:Länk |
|
|
jag var också där på fredagen och tog licens, tyvärr körde jag inte 02 då kopplingen strula så jag kasa runt i min e30 med slut däck och max camber :( men roligt var det! dock körde vi hem på lördagen då det inte var lönt att stanna när man inte hade riktiga bilar att köra med...men nu har man iaf fixat licensen till knutan! MVH Johan K |
|
|
föresten Michael Hedlund, var det du som körde den vita e28an? var ju jävla fint ljud i den, när man stod i depån och den flög förbi på rakorna...håren på armarna reste ju sig :) vad för maskin med vad för innehåll? om du inte är ägaren kan du strunta i frågan :) MVH Johan K |
|
|
Tack för det bmwfreaken.jo det var jag som körde den vita E28an. Motorn är en m20b25 med motronic, turbocenter trimchip, skumgummiluftfilter, 2.5¨ avgas med 2st simons raktigenom. Kanske kommer jag till anderstorp men det är några små saker som måste fixas först. tex diffbroms, sittastill stol å bälten och kanske r-däck. mvh micke |
|
| Ja tackar alla inblandade för en bra dag i regnet. Det var riktigt skoj fast det var så blött, men det torkade upp lite på eftermiddagen så då var det inte lika halt. Skoj i alla fall och det flöt på bra med flaggvaktsbyten | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.