|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag undrar om det är några BMW entusiaster i Uppsala som är intresserade av att ha en träff och sedan köra caravan i Uppsala och eventuellt till stockholm? MVH John | |
|
Hmm, om jag svarar på första frågan (som topic anger): Jag har två bilar i centrala delarna av Uppsala :) Fråga två: Att köra karavan i Uppsala känns tyvärr inte lika aktuellt... Bilarna drar för det första 1,5 liter i vanliga fall, vad gör de inte om man skall åka runt, runt? Sedan känns det lite raggigt faktiskt.... /Marcus |
|
|
1mil utanför Darklight:Är det din som är den röda e36 b8an //Robban |
|
|
Robban: Nope, det är Bruno's... (Alla B8 är E36 förresten) Lite halvgamla bilder: Länk /Marcus |
|
|
OKI Trevlig bil och skönt ljud med v8 //Robban |
|
|
Darklight.. är det rost på skärmkanten (bilden på fälgen)?? det va inte bra det inte.. |
|
|
topasblå: Stämmer bra det, ytrost från stensprut. Jag fick även en lite mindre bubbla höger bak för 2 vintrar sedan.. (som sagt, gamla bilder, lite nyare är på G) Jag lät därför lackera om hela bakskärmen och nedre delen av hjulhuset förra sommaren, nu finns det ingen rost på bilen mer :-) (I know that for sure, använde 3 midsommardagar till att rekonda lacken :) ) /M |
|
|
Darklight - Jag tror nog att du är ute och raggar varje dag :) men skulle det inte vara roligt att träfas en 20st och snacka lite skit och sen ta en tur?? /john |
|
| Ja värför inte .-) | |
|
Jag finns också i krokarna! /eFx www.z4.se |
|
| ja bangar inte me m3 an heller. uppdatera me när o hur. | |
|
ja vad tycker ni, när och hur?? 540is GRYm 540 den måste jag bara se :) |
|
| Vad tycker ni om söndag kväll ? Brukar ju vara massa bilar som möts där...men man kan kanske styra upp något där ändå, kul med massa bmw entusiaster! Mitt förslag är söndag kl 19.00 på plantagens parkering. Fast bmw bilarna möts på andra sidan parkeringen, så vi inte blandas med resten av bilarna. | |
|
Ja borde kunna dyka upp! |
|
| Som sagt på söndag så kommer iaf jag och en vän vara vid plantagens parkering kl 19.00...kommer säkert vara fullt me zatzy människor men ser ni en cosmos M3 och en 328 stå på andra sidan parkeringen så ere bara o komma fram. | |
|
Bra Parham :) Vi ses vid Plantaget på söndag! MVH John |
|
|
Får se om man kan prioritera att åka dit, skall försöka iaf! B8'an behöver komma ut i luften lite då och då, var länge sedan nu... /Marcus |
|
| Skulle va kul om så många som möjligt kom...kommer va FULLT me bilar där, så de skulle va kul o mötas upp alla bmw grabbar o tjejer som har tid o ork :) | |
| Hörde att tidningen Billist skulle komma dit för att skriva någon artikel om träffarna... (därav ev. ökat antal bilar) | |
| Darklight: Vet att dom kommer vara där...och det gör väl inget om vi är på andra sidan? | |
| Hör av er till alla ni känner som har BMW bilar...... så att vi blir många... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.