|
|
|
|---|---|
|
tjena... har varit på jakt efter en 325 i snart ett halv år men jag tycker det inte finns så många... vilka sidor ska man kolla på för att hitta bilen?? finns det fler liknande sidor som autopower.se med märkes säljande o liknande... hoppas ni kommer med en hjälpande hand.... mvh john | |
svintoleffe |
Om du menar 325 e-30 Så förstår jag att dom är svår i hitta, då dom flesta bygger turbo på dom. Samnt dom som säljer dom, tar ofta ut höga priser på dom, då det blir mindre o mindre av dom, då kan dom ta ut högre priser för dom. Länk Bimmern MVH Leffe |
| Vilken modell menar du? | |
| sphixex, du har mejl.. :) | |
|
Undrar samma fråga... !:) Kolla på första sidan nu! En riktigt fin 325im som ska säljas för 30k... värd att kolla på tror jag... fast det är för mycket pengar för min del just nu men annars hade jag inte tvekat... Skurknnn vad har du till salu?:) |
|
|
läs eran mejl! :) |
|
|
Frågan man istället bör ställa är Var är ORIGINAL 325:orna? Väldigt sällan man ser en 325 ostylad utan diverse spoilrar, 18" fälgar, chip etc... GetawayHlm Länk Svenska Akademien Länk |
|
Nöjd E30 ägare |
Jag kan ju passa på att lägga in en länk på min E30 325. Den har rullat 9230 fulldokumenterade svenska mil. Små modifieringar är gjorda men allt går att återställa till originalskick. Se länk: Länk |
|
Hade den vatt en originalare med M-Technic paket, så hade jag vatt en mkt intresserad spekulant! :) GetawayHlm Länk Svenska Akademien Länk |
|
|
Nöjd e30 ägare : problemet är att du vill ha för mycket ... iaf mer än vad jag är beredd att ge för en såpass gammal bil:P Letar bil för runt 10k... finns det ingen hyfsad 325a för detta så struntar jag helt enkelt i det :) Hawkeye_325IM kolla på powerbörsen.. en svart 325a inlagd idag! |
|
|
Hawkeye_325iM: Min är någorlunda orginal. Har bara en sänkning på och andra fälgar. Annars är allt helt orginal! Orginalfälgarna finns tack o lov kvar! Egentligen är jag emot att förstöra 325:or. Men men, det är så lätt att återställa så jag tycker inte det stör... Väghållningen är dessutom grym nu! :) |
|
Nöjd E30 ägare |
m_johan84: Om det skulle vara så att det inte finns någon som är beredd att betala för en seriös och verkligen fin E30 325 så behåller jag den. Så jag serinte det som ett problem:) Du hittar säkert en som passar dig och din smak. Lycka till i letandet. |
| Det är frågan om... Men jag ser det inte heller som ett problem om jag inte hittar någon... Lycka till med säljandet! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.