|
|
|
|---|---|
|
Så kallat reservhjul på däck är det nåt at ha ? har en bmw 320i-01 men inget reservhjul. Funderar om jag skall köpa ett reservhjul på nån skrot eller bara den där burken. Hur långt kan man köra efter ha sprutet in sprayen ? Tacksam för svar från såna med egna erfarenheter | |
Niclas.S |
Nja hur länge? Ja jag tror att man inte ska köra allt för mycket. Det är väll meningen att man ska köpa nytt däck direkt. Men det borde väll hålla någon/några veckor iaf. Kan inte tänka mig att det skulle hålla i åratal iaf. OO=00=OO |
|
jag hade lätt satsat på ett riktigt däck! får man ett större hål i däcket kan man ju kasta den där flaskan, nej ett riktigt däck skall du ha! MVH Johan K |
|
|
Reservhjul på däck.......? Är du full eller.... Reservhjul på burk, eller flaska, heter det väl. Bäst är ett redigt reservhjul i samma dimension som man kör på, men det väger ju och tar plats. På flaska kortar inte mycket, tar liten plats, och kan funka väldigt bra eller inte alls. Det beror ju helt på vilken typ av punka man får. En liten pysig punka av en spik kan funka hur bra som helst att kurera och köra länge på sen. Men har du lämnat halva däcksidan kvar på någon järnkant vid en bro eller nåt, så ja, då räcker inte ens en pall byggskum....... Dr Tinnitus |
|
|
Reservhjul på burk givetvis.. Får se hur jag gör.. kommer nog satsa på ett däck men skall åka iväg i morgon så köper kanske en sån där burk så länge. Finns det på alla Bensinstationer eller ??? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.