|
|
|
|---|---|
|
Finns det nått sett man kan ta bort ett emblem på huven och återanvända det?? Isåfall, passar ett emblem från en 320 -89 till 325 -01??? Tacksam för svar. --- King of the road | |
|
Bend bort d me en skruvmejsel. Men lägg mgt mellan så du inte skadar lacken. E dom lika stora så borde d passa. Mvh Alpina rockar:) Länk |
|
| Dom ser ju inte likadana ut enligt mig iaf... lacken ser ut att skilja sig... må vara kanske för att de gamla märkena är mer slitna men jag tycker att det skiljer sig på emlemet på min gamla e30 och på min nuvarande e46a... | |
|
Ett BMW Emblem kostar 149:- hos BMW butiker och det kan vara värt att ha ett helt nytt blänkande emblem när man ändå har den finaste av de finaste bilarna ;) MVH Chris - Min M3:a ser ut som en "Falafel-Vagn" men går som en Ferrari ;) - |
|
| Skruvmejsel låter farligt.. Har dock hört att tandtråd gör susen.. bara att dra under å vips så e emblemet borta.. Sen får du nog skaffa nytt dubbelhäftande i vilket fall men ändå.. | |
|
Miklen: Huvemblemen sitter inte med tejp utan med två plastpiggar. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Ok. var dom inte dyrare än så.. då kan man ju kosta på :) Jag ska lämna in huven på lack pga stenskott och då samtidigt sätta dit ett nytt emblem. De blir kanoon!! Tack allesammans --- King of the road |
|
|
Kolla också om plastfästena i huven behöver bytas, de kostar inte många ören. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Å fasen ja då behöver du ju ingen tandtråd ;) Lycka till då å då har ja lärt mig nåt nytt ida me ;) //Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.