|
|
|
|---|---|
|
Jag har lite funderingar angående orginal bmw csl airbox. 1:Passar den rent fysiskt på en vanlig m3:a, passar alla rören från brakeducten eller är det speciella "rör" till csl luftburken?. 2:Går det överhuvudtaget att starta bilen utan alpha-N konvertering?. 3:Exact vad ingår i en alpha-N konvertering på en m3e46, är det endast programvaran som ändras?. 4:Vad kostar alpha-N konvertering,vem gör detta i Sverige?.Köhler?. 5:Är det överhuvudtaget ekonomsikt försvarbart att genoföra detta hp vs sek?.Kellner tar 3700 euro för deras egen cf airbox(utan maf sensor) inklusive programmvara. | |
|
Länk Där finns airbox till E46M3. Dock utan programvara. Men det går ju att fixa separat. Airboxen från CSL passar rent fysiskt men du kommer ju betydligt billigare undan med någon annan tillverkare. |
|
|
Den enda alpha-N programvaran som fungerar tillfredsställande idag på E46 M3 är den som Kelleners säljer tillsammans med sin egen luftbox. Många andra luftboxar ger mindre effekt än original och fungerar inte speciellt bra med någon programvara. /RS2 |
|
|
har ett kolfiber insug på min m3e46 som khöler hade satt ditt. I dont drive fast But i fly low |
|
|
Mr M3E46: Har du några bilder på det? MVH / Jacob |
|
|
här är ett par bilder på mitt kolfiberinsug. C:\Documents and Settings\antonio\Mina dokument\Mina bilder\album.htm C:\Documents and Settings\antonio\Mina dokument\Mina bilder\ddfer.htm C:\Documents and Settings\antonio\Mina dokument\Mina bilder\ffrg.htm I dont drive fast But i fly low |
|
|
Mr M3E46 De där bilderna blir svåra att titta på. |
|
| Var står datorn? :-D | |
|
hur var det man gjorde länkar minns inte I dont drive fast But i fly low |
|
|
Mr M3E46: Regga dig på www.photobucket.com Enkelt och smidigt! MVH / Jacob |
|
|
Ber om ursäkt för att jag bryter tråden. Går det att få tag i liknande insug till 3.8? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.