|
|
|
|---|---|
|
Sitter och letar efter en e30 325 sedan för att ha som andra bil... Folket som ska sälja de bilar som är hyfsat skick på begär ca 20k... och detta är 87-88or... Är inte det lite väl att ta i när man ska sälja en såpass gammal bil? visst den må kanske vara populär men en sån bil bör ju iaf inte kosta mer än 15k... Vad har ni gett för era? ingen som vet nån fin som är till salu? | |
| 325orna börjar bli riktigt efterfrågade, jag skulle hålla hårt i en om jag haft en i fint skick. du får nog ge 20-25k om du ska ha en i hyfsat skick. det är ju bara o kolla runt så ser du var priset ligger. | |
| Det får du ju nästan en e36a för snart... men sedan att e30n är snyggare är en annan sak.. smaken är som baken iofs..:) | |
| Tillgång och efterfrågan styr priset, så är det bara | |
|
E30 325 måste väl ha något visst, annars skulle väl inte efterfrågan vara så stor... Du kanske får fråga dig själv varför du sitter och just letar en efter en E30 325, och varför inte någon annan bil då? Finns andra som är mkt mer prisvärda, du får i stort sett en tidig E36 318 för samma pengar... Jag själv ställde mig den frågan... och valde att lägga ut över 20.000:- för min 325:a, det var värt det :-) |
|
|
Jag fick min för 21000kr för fem år sen. Skulle nog kunna få samma peng idag. Det kallar jag bra bilaffär! :) Å jag säljer inte för under 35000. Så bra trivs jag med bilen! |
|
|
Jag har en helt okej bil att åka i (316 -01) och sedan har vi en 520 -03 som iofs är familjens men iaf... jag vill ha något att åka ut och leka med... och som man kan meka lite med... Gick från 325 -89 kombi till 316 -01 eftersom jag och min sambo blev päron för ett tag sedan... 325an lockar på något sätt... oavsett om e46an och e60n är nya bilar så finns det nåt speciellt med e30:)... stavros: jag bjuder 10 k och inte ett öre mer för den gamle bilen... *skämt* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.