|
Sida 6 av 7
|
|
|---|---|
| Vad säger ni om nästa lördag då? Den 18.e feb. tror jag det är?! | |
| Vad säger ni om nästa lördag då? Den 18.e feb. tror jag det är?! | |
|
Funkar för mig. |
|
|
kan med den 18:e :-) Lelle BMWCS 03900 |
|
| går bra den 18e | |
| Eftersom inte intresset verkar vara så stort just nu så kanske vi ska lägga träffen lite längre fram?? förslag på datum vore bra.. | |
|
Vad sägs om nästa lördag, den 25 feb? * Z4M Roadster beställd :-) leverans i juni.* |
|
|
kan tyvärr inte den 25:e... men inte lätt å få det att passa för alla.... Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Hej på er alla! Jag har missat denna tråden, vi får träffas snart. Grattis Maria, vilken färg blev det denna gång? Det ska bli roligt och se den rullande på stan.. Säger bara Z-MMMMMMMMMMMMMMaria. |
|
|
Amet, jag längtar till leveransdagen.:-) men jag har ännu inte bestämt färgen ännu, det är inte lätt! * Z4M Roadster beställd :-) leverans i juni.* |
|
|
Grattis! Tur man inte är avundsjuuuuuk! ;-)) |
|
| Får oxå gratulera ;) | |
| Grattis Maria, det blir lång väntan till bilen. | |
| Lite nyfiken Maria, blev det cab eller coupe? | |
|
ingen av er här som ska på halmstads träffen? kunde möts upp i värnamo kanske isf och åkt i samlad styrka;-) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Den här tråden sjunker längre och längre ner, därför så gör jag ett försök och få lite liv på tråden igen. Vi behöver egentligen inte göra ngt speciellt bara träffas och snacka bil och fika på ngt ställe. Vi kanske skulle träffas och cruisa lite på stan. Vad säger ni??? |
|
|
Amet, en mycket bra idé, det ska bli jätteroligt. Bestäm en plats, dag, tid .. jag kommer garanterat. |
|
|
Kan vi träffas på långfredag kl 10-11 vid jacobssons bil parkering? Tänkte att vi byter ut den parkeringen mot A6 coop... Sedan när vi har träffats kan vi kanske cruisa lite och ta en fika sedan? Kom igen nuuuuu... |
|
|
I en annan tråd (Elmia) så ska tet träffas på A6 klockan 10 på långfredag. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Ok Micke. Man har inte koll på alla trådar.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.