AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
9.091

nån som är intresserad av en BMW-träff i jkpg?

Sida 2 av 7
Jag är på om jag är hemma!
tr
1.968
tryggve
BMW/Alpina 335is -89
Alpina B3 3.4S Touring -05
Alpina B6 3.5 -89
323i -79
325i -88
1M Coupé -11
320dT -10
Jag kommer också, är inte så långt ifrån Ljungby där jag tillbringar veckorna...

/Johan Tryggvesson

-Die Entwicklung stoppte bei 30-
Visa användare
217
Jonas 328
318im Touring-97
Som sagt nämn bara tid o plats...

Ride it like you stole it!!
Visa användare
35
Mr Z4
BMW Z4 3,0i -04
Det låter trevligt :)

När???
Förslag på dag?
Förslag på dag?
Visa användare
166
bmwjonsson
Z3 Coupe 2,8 -00
318i sedan E46-99
Hej. funderar på att ställa av nu första oktober... men det går ju att åka grön skylt om det blir ett senare datum.. jag kommer gärna.! har ju inte långt från Tranås.
BMW 528
Hej ! Kul att det finns BMW intresserade tjejer oavsett ålder, hoppas det kan bli fler. Har lite tips angående BMW träffar....jag känner inte till hur det ser ut kring Jönköping.
A6 känner jag till.....men föreslår en trevligare miljö än på en parkeringsplats...man kan samlas på en parkeringsplats vid ett visst klockslag för att i ett senare klockslag åka i kortege till ett utvalt miljö. **Gissa om man blir sedd** det vill säga en miljö som liknar herrgårds / slotts miljö eller café / konditorimiljö med goda parkeringsmöjligheter för att ställa upp bilarna i en fin gruppering eller snedställd parkering bredvid varandra med fronten mot betraktarna som gör det möjligt för fotografering. Detta kan ge en trevlig ögonfröjd och fina bilder. Och om möjligt se till att inte stå alldeles under träd med ev savande växtsaft eller nedtrillande grenar/kvistar med tanke på att man vill vara rädd om lacken inför den stundande höstblåsten. Av erfarenhet som ni säkert har så smakar det med en skön fikastund med mera BMW snack.....jag lovar ni kommer få det trevligt !! Mvh /// Leif
Ps. Hoppas ni får sol & blå himmel på er träff Ds.

BMW Entusiast
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
>bmw528@telia.com, visst det är så våra träffar brukar se ut. Anledningen till att träffas på A6 är att det är rätt så bra skyltat och lätt att hitta dit. Det är ju rätt många som inte är från Jönköping. Sen åker man till en mer trevlig miljö. Jag hatar starkt savande träd, bilen blir som läsk...

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
Visa användare
80
petros
BMW 325Ci -01
Skulle vara kul innan man ställer in bilen innan vintern. 15 mil är nog inget problem för min del.
Några förslag på vilken dag? Trevligt om man kan slippa regnet.

Mitt förslag:
7/10
Tyvärr jobbar helgen sedan.

Mvh/ Peter
Hemsida: Länk
Nu får vi ta å göra slag i saken tycker jag!!! ;)
Visa användare
35
Mr Z4
BMW Z4 3,0i -04
Håller med!

Man vill ju slippa köra till en träff med vinterfälgar ;)
Visa användare
166
bmwjonsson
Z3 Coupe 2,8 -00
318i sedan E46-99
FÖR SENT ! Redan avställd.. vi ses till våren !! planera en tidig vår träff med några roliga saker istället.. jag hjälper gärna till..
Alla kan väl inte ha ställt av sina bilar?!
Nån som har lust nu till helgen kanske? 15/10? lördag
Visa användare
217
Jonas 328
318im Touring-97
Jobbar fram till fem, men efteråt kommer jag gärna om de är nån kvar då... Ska ju bli bra väder med vad jag hörde.

Ride it like you stole it!!
Le
431
Lelle
520d touring -15
118d -08
325i cab. -02
http://www.garaget.org/bmwlelle
jag är på, ju fler desto roligare.. , snart är ju vintern här...

Lelle
BMWCS 03900
Le
431
Lelle
520d touring -15
118d -08
325i cab. -02
http://www.garaget.org/bmwlelle
lördag 15/10, tidsförslag 15. eller 16.00 kanske, kan det passa övriga inresserade?

Lelle
BMWCS 03900
Visa användare
847
Subidius
750 -91

Mej passar det, bara det att man får åka med vinterbilen och man får ju skämmas över den som BMW tok, men vad ska man göra som 19 årig student?

//BMW-Kimmo
z4
29
z4-Micke

BMW 330iM 2006
Blir det träff så är det gjutet att man kommer. Kan vara kul innan man ställer av.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.