|
Sida 1 av 7
|
|
|---|---|
|
Är det några som är intresserade av en träff i jönköping? Det flesta träffar verkar så långt bort just nu.. Å det måste väl finnas en hel del entusiaster i närheten av jkpg? :) | |
|
Skulle helt klart kunna tänka mig att köra upp på en träff i J-kping. 20 mil e inte så farligt... Sjöberg |
|
|
Jo vars... lite mer info om tid o plats vore bra! |
|
|
Kan oxo tänka mig att ansluta från 10 mil. Datum? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
absolut skulle vara riktigt ql!! min bil: Länk |
|
| nån som har nån ide på bra tid å plats? finns ju visserligen den gamla vanliga samlingsplatsen uppe vid A6... | |
|
Jag är på om det passar övriga schemat samt att det är fint väder. :-) ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Absolut! *S* Om, som Micke säger, det passar med övriga schemat. Har lite myckt med utställningar och grejer just nu! "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
|
Z'a folket planerar ett möte i Jönköping med 13/8... /Fredrik |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
13-14/8 är det 20årsjublileet på knutstorp, som en påminnelse om ni Z-ägare inte tänkt på det ?? kan ju kanske minska antalet besökare till er planerade träff?? ///MVH Hasso Länk |
|
Fredrik, har du glömt :-)) Z-träffen är uppskjuten och ska bli den 20 Augusti istället, på grund av det som hasso nämner ovan. Mvh Maria |
|
|
Det verkar som det är inte så många som är intresserade, själv så har jag haft sommaren fullt upp av resandet, men finns det några träffar på G så kommer jag! MvH Bmw 4-ever |
|
| nej ja märker det :( trist ju... hade varit trevligt annars! :) | |
|
låter som bra annars detta , finns det verkligen inga fler som är intresserade...? Lelle BMWCS 03900 |
|
|
jag ansluter från nyköping om det blir någe av,har precis fått ordning på min bil så jag är sugen på att åka på träffar=) //johan |
|
|
Jag flyttar till Jkpg om några veckor så vore trevligt att sluta upp med lite nya (samt välbekanta) ansikten någon gång framöver :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Säg bara plats o tid så är jag på iallafall, hade varit riktigt roligt med en träff i hemstan. Ride it like you stole it!! |
|
|
Vad snackar vi för veckodag så att jag kan komma med ett datumförslag sen! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Lyckas jag bara mecka ihop min bimmer så är jag på! //BMW-Kimmo |
|
| en helg framöver innan vintern kommer?? nån som är på ;p | |
|
Jag har en bit att köra (från Göteborg) men blir det nåt med hyfsat med folk kan jag kanske tänka mig att komma förbi ändå. /Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.