AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.006

Får inte ordning på min telefon

mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Ford Mustang mach 1 -1970
Bmw M3 e46 smg cab -02
Så nu har det äntligen skett.. Sålde min M3 E:36 -98 SMG lånade upp lite på huset och köpte mig en M3 E46 SMG -02 .. Och det kommer jag aldrig ångra!
E46:an jag har köpt har all utrustning.. Men jag får inte igång telefonen.. Har satt i tvilling sim kort.. Provar att ringa upp ett nummer..Man hör att den ringer upp genom att det kommer en ton..Men sen kopplas det genast ner.. Och personen eller numret jag ringt till ser inte att jag ringt.. Jag har Vodafone abonnemang.. Kan det vara så att det är operatör låst elr nåt? Jo jag har instruktions bok..på Tyska.. Och språk var väl inte mitt bästa ämne i skolan =/ ..

Zp
22
Zpyder
M3 coupé -01
Du jag måste bara fråga. Jag har dock inga problem att ringa med min telefon. Men Lyser displayen på din telefon??
Knappsatsen lyser bara på min och jag undrar om det ska vara så? Har inte hittat någon här i forumet som har telefon i bilen nämligen
mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Bmw M3 e46 smg cab -02
Ok..Fick faktiskt gå ut och kolla..Blev osäker.. Men den lyser.. Rött.. Men har du tvillingkort i din telefon? Trådlås oxå? Ska prova ikväll och sätta dit orginal kortet som jag har i min vanliga mobil å se om det hjälper..

mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Bmw M3 e46 smg cab -02
Ååå..Dom tomtarna på Vodafone hade inte "aktiverat" tvilling kortet..Så nu fungerar telefonen som den ska.. Så många sömnlösa nätter för så lite *morr*

Zp
22
Zpyder
M3 coupé -01
Det var ju bra att du fick det att fungera. Själv köpte jag ett kontantkort... Men jag fattar inte varför displayen på min telefon inte lyser. Telefonen i sig fungerar som den ska i alla fall.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.