AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
539

Hjälp!! kan någon ge mig info om bmw 850

X///M-JOCKE
Hej!
Jag har länge gått och drömt om en 850 och nu börjar ju priserna bli humana.Kan någon vänlig själ ge mig lite information om denna bil? både goda och dåliga erfarenheter.

X///M-JOCKE
Visa användare
248
petrini1
318 Touring 98
www.clube31.com
Marquez
Har hört mig för tidigare här på forumet och intresset för dessa bilar verkar ju minst sagt svalt...hade gärnat velat ha en sådan jag oxå. Men dem flesta verkar ju vara skeptiska till dem..?

-Mackan-
bo
48
bomier
Z3M Coupe-98
Hej

Jag har haft en 850, man åker väldigt skönt i dem men de drar mycket soppa. Det som är roligt med dem är att man kan åka typ 60 -70 mil och sen stiga ur bilen och det känns som man åkt max 10 mil i kroppen. Mycket bekväm. Annars så får man se upp så för det kan vara mycket el fel på dem, och allt är el inställt. (vilket är kul....).

Annars så kan man summera den som att det är en skön "gubb racer". Inget extremt drag i den men tillräckligt.

// Micke
X///M-JOCKE
Tack för tipsen!
Jag har tyvärr oxå hört att det kan vara vissa problem med 850:in och att 840:in är att föredra men den är ju för dyr ännu.
jag skulle vilja att fler hörde av sig!

P.S om någon är intresserad så är en 850-91 allutr. 17" går bra även byte 85 000:- till salu i nyaste blåbörsen. tel:0705-5128184(göteborg)

jag skulle ha ringt själv men har ändå inga pengar för tillfället.

X///M-JOCKE
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.