AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.342

Rea på BMW.Williams kollektionen

Sida 1 av 2
BMW rear ut BMW.Williams kollektionen på allt som finns i lager i Malmö. 50 % rabatt!
Läste ett internbrev där det stod 50 % rabatt hoppas verkligen det är på utpriset. Glömde att fråga.

Keep your distance!
Får nog svårt att bli av med det ändå ... vem vill ha BMW Williams-prylar nästa år när Williams (eventuellt) kör med Hondamotorer igen?
Jag vill! Snygga grejor. Går fortfarande i Montoya tröjor.. Hoppas dom rear i Sthlm också.
/ Månsson
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
BMW-Willamsjackor både med compac och Hp logga reades i Svinesund för 599 kr 50% tillverkade i Taiwan men vem ser någon skillnad :) fanns även Mclaren MB -Ferrari, mfl , snygga var dom i allafall. Hade dom inte varit fodrade så hade jag köpt en, kändes inte riktigt i sommarvärmen :)

///MVH Hasso
Länk
Utöver loggor och stöd för olika team så är det många gånger snygga kläder med relativt hög kvalitet. Så visst kan det vara ett klipp att handla dessa saker till hyffsade priser. Dessutom har dom ju massor med andra accessoarer och barnleksaker mm.

Detta med rabatteringe är inget som är officiellt än men det ligger en hel del i vad Clubsport säger..

Johan S #4079 & B.M.W #4079A
Chassinummer:DK41 411
www.bimmer.se Länk
50% rabatt är för lite för att jag ska köpa något med sunk-williams namn på :)

Johan, du får bunkra, så att du har kläder att förse lille B.M.William med :)

Mvh,
Kalle
_______
E38:an: Länk
Mr
435
Mr.Nullzwei
1602-72
2000 touring-72
2000 tii touring-72
323i Baur-84
328iM Coupé-97
525iM Touring Individual-95
Alpina B3 3.0-94
330e-20
Hasso:

Nja, om det är samma kopior på racingjackor som jag tror att det är så ser man definitivt skillnad på loggor och text!
Det gäller hela Sverige, såg en lista på vad som fanns kvar, det gäller även Puma kollektionen. Vissa saker fanns det 60 artiklar kvar av.

Funderar på skjortan och T-shirten med sponsorloggorna på där står det bara BMW.Williams i liten text under kragen bak. På dom ser man bara det rätt stora BMW märket.

Får hoppas på att Williams fortsätter med BMW motorn, Honda har väl tackat nej till Williams läste jag i förra veckan.

Keep your distance!
clubsport: har du artikelnummer på dom 2 saker du nämner? kanske till och med en bild, låter intressant att införskaffa, speciellt skjortan..

Chassinummer:DK41 411
www.bimmer.se Länk
pcdoktor:

Team Skjortan i storlek XL 80 30 0 394 649 Ordinarie pris ca 700

Team T-shirt i storlek XL 80 30 0 394 644 Ordinarie pris ca 280

Plussa en siffra om ni vill ha en större storlek, minska om ni vill mindre storlek.

Keep your distance!
Clubsport:
Var inne i Solna igår och tyvärr var det semestertider i shoppen, men såg inget tecken på någon rea. Du är säker på att det gällde norrland (stockholm) också?

// Månsson
Någon som vet om det finns Puma Speedcat med Williams loggan kvar nånstans i landet, i strl 41???
Tacksam isf...

Mvh Kimmo.
Jag var där i måndags, och då hade dom precis fått infobrevet, klart att det gäller hela Sverige. Dom kanske smyghåller på grejerna. när jag var där så höll dom anställda på att beställa för glatta livet...

No More Limits!
30% är det som gäller. Så gnidarna behåller 20%...
Team sponsorskjortan och t-shirten är inte med i rabattlistan.
Clubsport:
Var inne i Solna nu på morgonen. "Nej, det är lagret i Malmö som skall tömmas, vi får kanske en lista nästa vecka.." Är det när de anställda har tagit vad de behöver som vi andra gamar kan flyga in och ta resterna..? ;)
//Månsson
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Vem vill ha skiten nu när BMW och Williams förmodligen går skillda vägar och BMW startar eget?
Det finns tydligen några knäppskallar här som tycker grejjorna äro snygga och stilrena trots herr Williams namn.
//Månsson
Konstigt att folk helt plötsligt tycker saker o ting är fula eller skit för att två partners bestämt sig för att gå skilda vägar. Jag tycker absolut att vissa saker fortfarande är precis lika högkvalitativa och fina.

Men 30% är väl ingen superrea precis, har dom dessutom inte rea mer än på vissa av BMW/Williams prylarna låter det lite kass.

Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Bilcentralen i Nacka rear inte ut dessa kläder.

///Jesper
-=Svenska E28/E12 Registret=-
Besök gärna: Länk om du har en E28/E12
I Solna har, vad jag förstår, "listan" cirkulerat bland de anställda och nu är det mesta slut enligt herren i shoppen. Det var alltså ingen offentlig rea :(
//Månsson
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.