|
|
|
|---|---|
|
Finns det att köpa Lambo style doors kit till E39? Såg en kille i tyskland som har det på sin E39 men vet ej om han fixat själv ,eller om det finns kit,hittar ej någonstans att köpa det? Skulle vilja montera det på min pärla,man vill ju ha en unik bil Tror jag e den ende i sverige med blå instrumentbelysning i E39! BMW 4 EVER | |
|
Ursäkta men jag kan inte låta bli. Om nu tysken redan har det på sin bil blir det ju inte unikt. Självmordsdörrar, alltså med gångjärnen i B stolpen har jag däremot aldrig sett på en E39 innan, kanske vore något. =) Fredrik M |
|
|
Skulle nog tro att det kan se lite konstigt ut på en 4 dörrars, eller kanske rättare sagt fult. Det funkar nog bäst på en 2 dörrars. Bygg hellre självmordsdörrar, lät som en kul ide´. |
|
| Länk | |
|
Jag hittade en bild på en mazda 6 som jag terroriserade svärgubben med. Där hade dom lambo dörrar fram och som vanligt bak. Säger bara URK och fy faen. Håller med tidigare talare, det passar bäst på två dörrars bilar. //Thomas Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.