|
|
|
|---|---|
|
Tänkte lägga upp ett par bilder här på gamla 325an... Ska mappas i veckan annars är det mesta klart! Kan då passa på att fråga efter en lämplig framspoiler som man kan ha, som får plats framför intercoolern, förutom Rieger Gts! Köpte en Alpina spoiler men den går inte dit ordentligt :( Länk Länk Länk | |
| Sleeper :) dvs kör med orginalet om det passar dvs. | |
| Går ju tyvärr inte... Behöver en framspoiler som bygger utåt. | |
|
Lumma? sån som BMW Andreas hade på "Ärtan"? borde väl gömma kylet? |
|
|
Är ju nästan så att jag fick på orginal fronten, men jag köpte en likadan front som Ticco har. Alpina är det väll. - Dock så byggde jag om fästet till kylaren samt flyttade in IC'n max, så nu fick jag dit fronten, och det är så att det tar lite men det kvittar ju. Länk Länk Saknas nu bara lackade nät. Länk |
|
|
JTP: Varför har du satt den upponer :D ??? Min intercooler sitter redan, har ingen lust att bygga om fästen o tryckrör. Länk en sån spoiler skulle passa bra! Nån som vet vart man köper den? |
|
|
Länk kopior säljer dom, skaplig passform! Jtp:s spoiler sitter inte upp och ner den ska ju sitta så! spoilern som du länka till såg ut som riegers! Bmw-Andreas hade nog en seidl front på sin! ENDLESS BRAKES KKR |
|
|
Länk _______ /Chrille |
|
| Den sitter visste upponer... Dimljus hålen ska vara på samma ställe som standard, så det sitter fel :) Men det är ju en smaksak | |
|
Hehe, du tänker så du. Enkelt, blev bättre utrymme sådär ;) |
|
|
Men det är ju snyggare åt andra hållet helt klart. - Nu blir jag så här velig igen, om jag ska måsta bygga om fästen till ic och kylare igen eller om jag skall vara killen som satte alpinan upp och ned ;) |
|
| Hans front sitter som den ska, dvs med domljus hål uppåt | |
| Frontspoilern sittter rätt på bilden där den inte är lackad! På den sissta bild länken JTP la upp sitter skiten upp o ner- det går väl det oxå, men den sitter fel!! | |
|
oops! jag såg inte sista bilden där den hade lite färg sorry :) den sitter ju fel så du hade helt och hållet rätt..... ENDLESS BRAKES KKR |
|
|
Sluta gnälla nu, nu har jag kapat om och flyttat IC och kylare och vänt på den. Trodde att det skulle smyga förbi obemärkt :F |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.