|
|
|
|---|---|
|
Någon som har sett detta monstret? Vore intressant att höra hur många som tycker att det passar på en E32. Själv gillar jag inte det stuket. Tycker att det ser ut som en bakljusramp? Är inte de ganska ovanliga på E32? Det var väl inget BMW-tillbehör, eller? Länk //Schnitzer | |
|
Tja nån slag "babian-ramp" är det snygg var den inte... Flip/flop lacker hör hemma på rundade bila rså man ser dom läckra växligarna i färgen mest meningslösa flip/flop lackade jag sett var en turistbuss hela effekten försvann.. men jag kan ju tänka mig en Z3 i flip/flop kan se cool ut Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Passade dock inte på en E32! Rampen var inte heller snygg, inte heller på en E34. //Schnitzer |
|
|
Babian-ramper är sällan snygga.... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
det gick en 750 med sådan lack i mjölby förut och jag tyckte det va rätt schysst och inte alls så skitfult som på bilderna. Gasar-magnus turistbussen är ju ganska häftig det är ju då effekten verkligen kommer fram men du kanske aldrig såg den svänga? |
|
|
Har Östgötar nån kinky fallenhet för flip/flop lacker eller?? Länk ...... Nja jag vet inte kändes bara som overkill med flip/flop på den där bussen... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.