|
|
|
|---|---|
|
Hallå.. här kommer mitt första inlägg på Autopower. Jag går i tankarna på att byta bort min nuvarande bil mot en M3 E46. Är det nån har en eller flera bilder på en M3 E46 inifrån när det är mörkt? Så man ser hur det lyser tänkte jag. I så fall kan ni väl posta dem här eller skicka dom direkt till mig. Mvh Fredde | |
|
Är det prio 1 när du ska köpa M3? ;-) Kolla bilder på google lr liknade. Där bör d finns lite. Nicke |
|
|
Tyvärr har de gått ifrån den bmw mässiga orange/röda belysningen i M3E46 och gått över till en ljus belysning som inte faller mig på läppen alls. Det absolut bästa för mörkerseendet är just orange/röd så varför de ändrar på ett vinnande koncept har jag ingen förståelse för. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Hittade en bild här: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Mercedesfärg, usch! Det hade jag faktiskt ingen aning om. Varför gör de på detta viset? |
|
|
Jag har bytt till "xenon sken" inne i bilen. Något som är intressant att ha bilder på? :) MVH / Jacob |
|
|
Ja.. det skulle vara kanon om du kunde fixa bilder. Var det mycket jobb att byta? Mvh Fredde |
|
|
debren: Nej det var väldigt enkelt. Lägger upp bilder inom kort. MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.