|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har precis köpt en impoterad 530i -01 med orginal sportstolar i tyg! vad jag har läst och hört så ska skinnklädsel vara standard i 530 borde då inte sportstolarna ochså vara det eller är det något konstigt? med min bil? /A | |
|
Vad som är "standard" på resp. marknad bestämms av resp. importör t.ex. är vita blinker extra tillval i många länder medan det är standard i Sverige... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Välkommen till forumet! Skinn är inte standard i 530i likaså sportstolar såvida du inte har en M-utrustad bil (530iM) då ska det vara sportstolar original(tyg). mvh |
|
|
oki tack då känns det bättre! |
|
|
Den vetgirige betger sig till sin BMW handlare och ber om en utskrift på sin bil där all tillbehörs koderna står upräknade så står det t.ex. 357 vet man att man har skottsäkra rutor... (listan med koderna hittar du här: Länk ) sen vet man vad man har i sin bil.. ( själv har jag det udda tillbehöret 412..) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
Plumber |
Efter en snabbtitt kan jag säga att 716 och 338 saknas. |
|
Gasar-Magnus>>Kompisen ligger inne med tillbehör 412 på sin 523iT. mvh |
|
Plumber |
Även 524 saknas |
|
Plumber: du menar Msport paket II & aerodynamik paketet..*S* den här listan är väl mera komplett: Länk ( får maila AP crew om att uppdatera listan...) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
Plumber |
Jag orkar inte. Jag ville bara vara näsvis :-) Dessutom, vem kan alla koder i huvudet? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.