|
|
|
|---|---|
|
Har altså bytt dämpare och fjädrar för ca 2 mån sedan och det har knarrat ifrån höger fram sedan dess. Knarret börjar låta mer och mer. Idag stod jag stilla med bilen och svängde med ratten några gånger höger vänster. Så fort man svänger höger (jag är alltså stillastående) då hörs knarrljudet högre och högre. Kan det vara nån spindelled eller styrled eller nåt sånt? Är det någon som kan ge mig lite hjälp så är jag väldigt tacksam! Vänligen Bayernicus | |
|
Kolla om Du har vätska till servot. Låter som att den är slut. Om det inte är det som är felet kanske Du kan skriva vad det är för bil så blir det lite lättare. Carl |
|
|
Hur ligger det till med dom övre lagringarna byttes dom med. Har allt monterats 100%, jag vet inte men jag antar att lagringarna måste komma åt rätt håll? Uppstod knarret efter bytet av dämpare så måste det ju vara något sånt. |
|
parolof |
har du dragit allt med rätt moment? (till lagringen) |
| Jag kan tänka mig att det låter otrevligt om te.x lagringen inte snurrar ordentligt utan fjädern rör sig i lagringen. | |
| Hej kolla även upp spindelederna ..på vissa bilar kan dom börja knarra . för att till slut rent av gneka och låta illa som bara den.. | |
| Tack för tipsen alla, Cart 123 det är en 320i ´02 om det hjälper. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.